چهارشنبه 16 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: بازجويی‌های اطلاعاتی با ديگر بازجويی‌ها تفاوت دارد، هم ضدانقلاب و هم فتنه‌گران با خارج در ارتباط بوده اند، ايسنا

ـ مردم حوصله کنند
ـ اغتشاشات عاشورا را ترکيبی از ضدانقلاب و فتنه‌گران بسترسازی کردند


وزير اطلاعات گفت: جريان فتنه و ضد انقلاب هر دو از يک سناريوی از پيش تعيين شده که با دشمنان خارج از کشوردرارتباط است، پيروی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) به نقل از پايگاه اطلاع رسانی دولت حجت‌الاسلام و المسلمين حيدر مصلحی افزود: در خصوص اغتشاشات روز عاشورا دو محور را بايد مورد توجه قرار داد؛ اول اين‌که دستگير شدگان به طور عمده چه نوع افرادی هستند و مجموعه‌ای که آن غائله را آفريدند، چگونه بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در دستگيری‌ها و اقدامات بعدی که شد و سرنخ‌هايی که از دستگيری‌ها به دست آمده است، اين‌ها ترکيبی از ضد انقلاب و فتنه‌گرانی بودند که بسترسازی کردند.

وی گفت: نوع ارتباطات و اطلاعاتی که درحال به دست آمدن است، مشخص می‌کند که هر مجموعه‌ای چه فتنه‌گران و چه ضدانقلابيون، دقيقا رگه‌هايی از بيرون دارند، ارتباط با خارجی‌ها و کسانی که دشمنان اين انقلاب و نظام هستند، رگه‌های ارتباط اين‌ها وجود دارد.

وزير اطلاعات افزود: من از مردم درخواست می‌کنم، حوصله کنند زيرا کار اطلاعاتی و بازجويی‌های اطلاعاتی با ديگر بازجويی‌ها تفاوت دارد.

وی تصريح کرد: ما نياز به زمان داريم تا بتوانيم در بازجويی هايمان به نتايج وسرنخ های خوبی برسيم، همانگونه که سرنخهای خوبی بدست آورده ايم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه ارتباطات قابل توجهی را در ارتباطات اين‌ها مشاهده می‌کنيم و کسانی که ادعای خداجويی و حرکت‌های اين‌چنينی که چهره نفاق دارد دنبال می‌کنند، دقيقا ارتباطاتی دارند و هدايت حرکتی که صورت می‌گيرد با هدايت آن ارتباط هاست.

مصلحی افزود: مقوله بعدی قابل توجه که نبايد از آن غافل شويم، اين است که فتنه‌گران و کسانی که اين غائله‌ها را به وجود آوردند، مجموعه‌ای هستند که درسناريويی از پيش طراحی شده، دو جريان ضد انقلاب و فتنه‌گران که درهم آميختگی دارند، در قالب آن سناريو حرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: بايد مردم و به ويژه خواص و انديشمندان توجه کنند که يک غفلت کوچک موجب نشود که از سناريوی اصلی و آن حرکتی که در حال صورت گرفتن است، غافل شويم.

وی افزود: فتنه گران فتنه‌گری‌شان را می‌کنند و به هيچ وجه دست از فتنه گری‌شان برنمی‌دارند و عقب‌نشينی هم در فتنه‌گری‌شان ندارند و همراهی با ضد انقلاب هم دارند.

وزير کشور تصريح کرد: با وجود خواست مقام معظم رهبری برای اعلام برائت از کسانی که معاند انقلاب و نظام هستند و دشمنی دارند، تاکنون هم برائت نجسته‌اند، بلکه با آن مجموعه هم همراهی داشته‌اند.

وی از مردم و به ويژه خواص خواست به اين مقوله و حرکت‌هايی که در حال انجام است، توجه داشته باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016