پنجشنبه 17 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام مصطفی تاج زاده از زندان: استقبال از راهکارهای پنج گانه ميرحسين موسوی، تا تشکيل دادگاه جنتی در هيچ دادگاهی شرکت نمی کنم، جرس

جنبش راه سبز (جرس): مصطفی تاجزاده روز گذشته در ملاقات با خانواده خود گفت:دادگاه از نظر من تمام شده است چون مادامی که دادگاه آقای جنتی تشکيل نشود و به شکايت من از وی برای ابطال غيرقانونی آرای مردم تهران در مجلس ششم و تغيير نتيجه آن انتخابات رسيدگی نشود، در هيچ دادگاهی از خودم دفاع نخواهم کرد.بنابراين دادگاه از هم اکنون می تواند حکم خود را صادر و آن را اجرا کند. مگر آن که تا تاريخ يازدهم اسفند، دادگاه آقای جنتی تشکيل شود که در آن صورت از خودم در برابر اتهامات دفاع خواهم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنين در اين ملاقات مراتب تشکر خود را از پيشنهاد های پنجگانه مهندس موسوی که اجرای آن ها راهگشا و وحدت بخش است،اعلام کرد و گفت: “اين راهکارها کشور و انتخابات را در مسير درست خود قرار خواهد داد.”

تاجزاده همچنين از علی مطهری و محسن رضايی نيز به خاطر تلاش ها و انجام وظيفه دينی و ملی شان بخصوص از پيشنهادهای علی مطهری برای عبور از بحران کنونی تشکر کرد و گفت:” ما هم که در زندان به سر می بريم از وضعيت کنونی کشور نگرانيم و صرفنظر از بی عدالتی که بر ما رفته است و می رود، وضعيت کشور را از وضعيت خودمان مهم تر می دانيم و معتقديم از هر اقدام عاقلانه و منصفانه برای خروج از بحران کنونی بايد استقبال کرد.”

به گفته همسر مصطفی تاجزاده، وی که دويست و هشتمين روز بازداشت غيرقانونی اش را تنها به دليل منتقد بودن می گذراند، از روحيه خيلی خوب و آرامش و طمأنينه ای که ويژگی مردان مومن به خداست، برخوردار بوده در حال حاضر همراه با آقای امين زاده مشغول ترجمه کتاب هستند.

فخرالسادات محتشمی پور اظهار اميدواری کرد که با اجرای کامل قانون اساسی و حق مداری و قانون مداری در کشور، زندان ها از زندانيان سياسی خالی شود و بيش از اين بهانه به دست دشمنان انقلاب و ايران داده نشود. وی هر يک روز بازداشت فرزندان و خدمتگزاران به انقلاب و مردم را لطمه ای بزرگ به کشور و اعتبار جمهوری اسلامی در داخل و خارج دانست و ابراز اميدواری کرد که برای حل مشکلات موجود، پيشنهادات دلسوزانه و نقدهای مشفقانه مورد توجه قرار گيرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016