جمعه 18 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سفارت ايران در پکن: هيچ ايرانی در چين اعدام نشده ‌است، مهر

سفارت جمهوری اسلامی ايران در پکن در اطلاعيه ای درباره اخبار متشر شده مبنی بر اعدام تعدادی از اتباع جمهوری اسلامی ايران در چين به جرم قاچاق مواد مخدر توضيح داد : هيچ ايرانی در چين اعدام نشده است .
به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعيه سفارت ايران در پکن آمده است :



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ارتباط با اخبار منتشره در تعدادی از سايتهای اينترنتی مبنی بر اعدام تعدادی ازاتباع جمهوری اسلامی ايران در جمهوری خلق چين به اطلاع می رساند بنا بر اطلاع موجود در بخش کنسولی اين سفارت ۴۶ نفر از اتباع ايرانی به جرم قاچاق مواد مخدر از حدود سه سال قبل در زندانهای چين به سر می برند و طی يک سال گذشته هيچ ايرانی به اين جرم دستگير نشده است.

در اين اطلاعيه با اعلام اينکه ميانگين سنی اين محکومين ۲۵ سال است تاکيد شده است : غالب افراد مذکور جزو قاچاقچيان حرفه ای نبوده و مسافرينی هستند که از طريق افراد ثالث، مواد مخدر در لوازم مسافرتی آنها جاسازی شده است.

سفرات ايران همچنين توضيح داده است تعدادی از متهمان ايرانی در دادگاههای بدوی با تعليق دوساله به اعدام محکوم شده اند و ليکن هنوز حکم نهايی آنان صادر نشده است و پرونده دادرسی آنها جهت بررسی مجدد در دادگاه استيناف مطرح است .

در ادامه اطلاعيه می خوانيم : سفارت جمهوری اسلامی ايران در پکن با جديت در جهت وظيفه خطير خود در دفاع از منافع و حقوق اتباع ايرانی در کشور جمهوری خلق چين تلاش می کند.

اين سفارت به آن دسته از مسافراتی که قصد سفر به چين را دارند اخطار کرده است که در اين سفر مراقب افراد سودجو باشند که در قالب چهره های مختلف قصد فريب و سوء استفاده از آنان را دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016