جمعه 18 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سلمان سيما به ۶ سال حبس تعزيری محکوم شد، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر- سلمان سيما، عضو شورای سياست‌گذاری سازمان دانش اموختگان از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به رياست قاضی صلواتی به ۶ سال حبس تعزيری محکوم شد.

خانواده اين فعال دانشجويی امروز با وی ملاقات نمودند. به گفته آنان اتهامات سلمان سيما اقدام عليه امنيت ملی از طريق تشويق و شرکت در تجمعات و تشويش اذهان عمومی عنوان شده است. سلمان اکنون با سه نفر ديگر در يک سلول در بند ۲۰۹ زندان اوين نگهداری می شود. گفتنی است دادگاه وی در ۲۳ آذرماه برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سلمان سيما، عضو شورای سياست‌گذاری سازمان دانش اموختگان ايران، در روز ۲۳ آبانماه در منزلش بازداشت شد. وی بيش از ۵۰ روز است که در بازداشت نيروهای امنيتی به سر می برد که ۲۸ روز از آن در سلول های انفرادی بند ۲۴۰ بوده است.

خانواده اين فعال دانشجويی دانشگاه آزاد پس از ملاقات قبلی خود در ۱۱ آذرماه اظهار نمودند وی در جلسات بازجويی به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته بطوری ‌که يکی از انگشتان دست او دچار شکستگی شده و از ناحيه قفسه سينه نيز احساس ناراحتی می‌کند. سلمان سيما در ۱۸ تيرماه ۸۷ نيز از سوی وزارت اطلاعات بازداشت شده و بيش از ۴۰ روز در بند ۲۰۹ زندان اوين نگه‌داری شد.

سلمان سيما، سومين عضو سازمان دانش آموختگان است که با احکام سنگين حبس روبرو می شود. پيش از اين احمد زيدآيادی و عبدالله مومنی با احکام سنگين روبرو شده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016