یکشنبه 20 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دکتر محمد ملکی از بيماری و بلاتکليفی در زندان رنج می برد، خانواده ملکی

با گذشت نزديک به پنج ماه از بازداشت دکتر محمد ملکی و عليرغم کهولت سن و رنج بردن از بيمارهای متعدد، ايشان هنوز در وضعيت بلاتکليفی قرار دارد. تاکنون چندين بار وعده های دروغين درباره آزادی داده شده تا بدين ترتيب وی و خانواده را مورد آزار مضاعف قرار دهند. در آخرين بار، کارشناس پرونده آزادی قطعی ايشان را تا اوايل دی ماه وعده داده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


درحاليکه از مدتها پيش بازجويی از دکتر محمد ملکی پايان يافته بود، مشخص نيست که به چه دليل و بهانه ای او را هنوز در زندان نگه داشته اند. همچنين با توجه به شلوغ تر شدن اتاقهای عمومی بند ۲۰۹، شرايط زندان به هيچ وجه مناسب وضعيت سنی و سلامتی ايشان نميباشد.
لازم به ذکر است که اکنون نزديک به پنج ماه است درمان بيماری سرطان پروستات ايشان متوقف شده است، درحاليکه پزشکان زندان نيز تاکيد کرده اند که معاينه و ادامه درمان بايد توسط پزشک متخصصی که در جريان پرونده پزشکی و فرآيند درمان قرار داشته، انجام پذيرد. اما متاسفانه بنظر ميرسد که به اين ترتيب مقامات امنيتی و قضايی با بی توجهی و اتلاف زمان، قصد صدمه زدن تدريجی و فرسودن فيزيکی ايشان را دارند.
خانواده دکتر ملکی يکبار ديگر ابراز نگرانی جدی خود را از وضعيت سلامتی دکتر محمد ملکی اعلام کرده و خواستار آزادی هرچه سريعتر وی ميباشد.

خانواده ملکی
۲۰ دی ۱۳۸۸


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016