دوشنبه 21 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کشف مرکز محاسبات بانک مرکزی در مغازه‌های ميدان نارمک، آينده

عملکرد ناشيانه بانک مرکزی در عددسازی موجب شگفتی کارشناسان شده است.در گزارش بانک مرکزی تصريح شده است که متوسط قيمت مواد خوراکی هم‌اکنون نسبت به سال گذشته تنها ۴ درصد اضافه شده و هزينه حمل و نقل نيز تنها ۳ درصد نسبت به پارسال افزوده شده است.

در حالی‌که بانک مرکزی در اطلاعيه‌ای اعلام کرد نرخ تورم پايان آذرماه امسال نسبت به آذر ماه سال گذشته تنها ۷ درصد می‌باشد، عملکرد ناشيانه بانک مرکزی در عددسازی موجب شگفتی کارشناسان شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار «آينده»، در گزارش بانک مرکزی تصريح شده است که متوسط قيمت مواد خوراکی هم‌اکنون نسبت به سال گذشته تنها ۴ درصد اضافه شده و هزينه حمل و نقل نيز تنها ۳ درصد نسبت به پارسال افزوده شده است.

در حالی‌که حاميان دولت تلاش می‌کنند ارقام عيجب بانک مرکزی را ناشی از رکود بخش مسکن قلمداد کنند درگزارش بانک مرکزی تصريح شده است که شاخص قيمت مسکن بيش از ۹ درصد نسبت به سال گذشته افزايش يافته و علت اصلی کاهش شديد نرخ تورم مربوط به دو بخش اصلی خوراکی‌ها و حمل‌ونقل می‌باشد.

اکنون با توجه به آن‌که نرخ کرايه تاکسی و اتوبوس در اکثر مناطق کشور در سال جاری دست‌کم ۲۰ درصد افزايش داشته و شرکت دولتی رجاء (قطار مسافربری) نيز قيمت‌ بليط ‌های خود را به شدت افزايش داده است بليط هواپيما به‌ويژه در خطوط هوايی نيز به طور متوسط ۱۵ درصد افزايش يافته و سهميه بنزين خودروها نيز ۲۰ درصد کم‌شده مشخص نيست بانک مرکزی چگونه افزايش تنها ۳ درصدی هزينه حمل‌ونقل را به دست آورده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016