دوشنبه 21 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فعالان مدنی و دانشجويی در شهرستان ها در بی خبری کامل بازداشت و محاکمه می شوند، کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران

بی خبری کامل خانواده ها از بازداشت شدگان آذر ماه در شيراز

۲۱ ديماه ۱۳۸۸- کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران امروز اعلام کرد که طبق اطلاعات رسيده به کمپين، از تعدادی از فعالان مدنی و دانشجويی که در آذر ماه در شيراز بازداشت شده اند، هيچ اطلاعاتی در دسترس نيست و امنيت جانی و سلامتی آنها در خطر است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هادی قائمی؛ سخنگوی کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران در اين مورد گفت :"وضعيت بازداشت شدگان و ناپديد شدگان در شهرستان ها بسيار وخيم است. از يک طرف خانواده ها بشدت تحت فشارند که اطلاع رسانی نکنند و از طرف ديگر مقامات در شهرستان ها به هيچوجه در قبال اعمال خود به خانواده ها پاسخگو نيستند."
هادی قائمی تاکيد کرد: "سازمان های حقوق بشر بين الملل هنوز نمی دانند که در جريان حوادث اخير چند نفر چه در خيابان ها و چه بطور هدفمند بويژه در شهرستان ها بازداشت شده اند و در چه وضعيتی هستند."

علی نيکويی؛ عضو شبکه جوانان جبهه مشارکت شيراز، سردبير نشريه شاخه دانشجويان جبهه مشارکت در استان فارس و از اعضای ستاد آقای کروبی، علی تارخ؛ عضو شبکه دانشجويان جبهه مشارکت استان فارس، مسئول شاخه دانشجويان مجاهدين انقلاب اسلامی، فعال دانشجويی دانشگاه آزاد شيراز و دبير ستاد پويش موج سوم در استان فارس،سعيد آگنجی؛ خبرنگار و روزنامه نگار، عضوشبکه جوانان مشارکت استان فارس، عضو ستاد آقای کروبی، فعال دانشجويی دانشگاه شبراز، پيمان جهانگيری، عکاس مطبوعاتی، عضو ستاد آقای مير حسين موسوی و فعال دانشجويی دانشگاه شيراز، و راضيه جعفری، عضو ستاد آقای کروبی و فعال دانشجويی دانشگاه شيراز ار جمله فعالان مدنی ودانشجويی هستند که از تاريخ ۱۴ آذرماه در شيرازدر خيابان بازداشت شده و از آنها هيچ خبری نيست.

کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران ضمن محکوم کردن بازداشت های خودسرانه، بشدت نگران سلامتی و امنيت جانی اين بازداشت شدگان و همه بازداشت شدگانی است که بويژه در شهرستان ها از آنها هيچ خبری نيست.

کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران ضمن اينکه خواستار آزادی همه کسانی است که خودسرانه بازداشت شده اند، بر نظارت قانونمند و اعمال حق بازداشت شدگان و خانواده های آنها در دسترسی به اطلاعات واتهامات، و حق برخورداری از آئين دادرسی منصفانه تاکيد دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016