سه شنبه 22 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ارجاع پرونده ۵ نفر از محکومان حوادث اخير به اجرای احکام، ايلنا

احکام امير اصلانی، علی بهزاديان، حسام ترمسی، محمد رضا نوربخش و اميد لواسانی پس از رسيدگی در دادگاه بدوی و اعتراض نامبردگان به دادگاه تجديد نظر ارسال که مرجع ياد شده با اصلاحاتی احکام مذکور را تاييد کرد.


ايلنا: پرونده ۵ نفر ديگر از محکومان حوادث پس از انتخابات برای اجرای حکم به واحد اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب تهران ارجاع شد.
به گزارش ايلنا به نقل از روابط عموميدادسرای عمومی و انقلاب تهران اسامی اين محکومان عبارتند از:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


۱ – امير اصلانی به اتهام اخلال در نظم و آسايش عمومی و مقابله با نظام از طريق تبليغ عليه نظام ، شرکت در اجتماعات غير قانونی و طراحی توطئه اختلال در سيستم برق و روشنايی کشور در زمان پيک مصرف با هدف ايجاد آسيب به ژنراتورهای برق و ايجاد نارضايتی عمومی به ۵ سال حبس تعزيری محکوم شده است.
۲ – علی بهزاديان فرزند علی اصغر به اتهام تبليغ عليه نظام و تبانی به قصد برهم زدن امنيت کشور از طريق ايجاد سايت های مختلف اينترنتی و نشر اخبار و مطالب اهانت آميز در آنها با هدف هدايت و ايجاد اغتشاشات در ايام پس از انتخابات به ۶ سال حبس محکوم شده است.
۳ – حسام ترمسی فرزند حميد به اتهام اخلال در نظم عمومی از طريق شرکت در آشوبهای خيابانی به يک سال حبس تعزيری محکوم می شود.
۴ – محمد رضا نوربخش فرزند حسن به اتهام تبليغ عليه نظام و تبانی عليه امنيت داخلی کشور از طريق راه اندازی سايت جمهوريت و انتشار اخبار کذب و تبليغ عليه نظام به سه سال حبس تعزيری محکوم می شود.
۵ – اميد لواسانی فرزند محمد حسين به اتهام تبليغ عليه نظام و اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنيت داخلی به ۶ سال حبس محکوم می شود.
احکام محکومان ياد شده پس از رسيدگی در دادگاه بدوی و اعتراض نامبردگان به دادگاه تجديد نظر ارسال که مرجع ياد شده با اصلاحاتی احکام مذکور را تاييد که مراتب برای اجرا به واحد اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب تهران ارسال شده است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016