پنجشنبه 24 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاسخ بيت آيت الله منتظری به پيام های تسليت آيت الله سيستانی و آيت الله صافی گلپايگانی

پاسخ بيت آيت الله العظمی منتظری به پيام تسليت آيت الله العظمی سيستانی

‏بسم الله الرحمن الرحيم

‏حضور محترم مرجع عاليقدر جهان تشيع حضرت آيت الله العظمی‏ ‏آقای سيستانی مد ظله العالی
‏ ‏السلام عليکم و رحمة الله و برکاته

‏ ‏مرقومه شريفه شما به مناسبت رحلت والد بزرگوار، آيت الله العظمی‏ ‏منتظری (رضوان الله تعالی عليه ) دريافت و موجب تسلی خاطر و امتنان‏ ‏خانواده و علاقه مندان ايشان گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


‏ ‏اينجانب ضمن سپاس و تشکر وافر، اميدوارم همواره مردم شريف و‏ ‏ستمديده و مظلوم عراق و ديگر بلاد اسلامی در ظل توجهات حضرت‏ ‏بقیة الله الاعظم (ارواح العالمين لتراب مقدمه الفدا) بتوانند از رهنمودهای‏ ‏مؤثر و حکيمانه حضرتعالی برخوردار و بهره مند گردند. هوشمندی و‏ ‏درايت و مواضع مدبرانه و آگاهانه شما موجب گرديد که از جنگ های‏ ‏داخلی خانمان سوز و برادرکشی های بسياری در کشور عراق جلوگيری‏ ‏شود و اين از امتيازات و افتخارات جنابعالی است و شايد همين‏ ‏موضوع باعث گرديده است که دشمنان دين و امت اسلامی ، عده ای‏ ‏مغرض و جاهل و مزدور را عليه شما برانگيزند تا شايد بتوانند نقش‏ ‏هدايت گری شما را سست کرده و از اين طريق بر اهداف شوم خود جامه‏ ‏عمل پوشند. ان شاءالله با صبر جميل و رهنمودهای سازنده ، همواره بر‏ ‏افتخارات مرجعيت شيعه بيفزاييد.

‏ ‏دوام عزت و سلامتی شما را از خداوند متعال خواهانم .
‏ ‏والسلام عليکم و رحمة الله و برکاته .

‏بيت آيت الله العظمی منتظری (رضوان الله تعالی عليه) ‏
احمد منتظری

‏‏۱۳۸۸/۱۰/۲۳‏

***

‏پاسخ بيت آيت الله العظمی منتظری به پيام تسليت آيت الله العظمی صافی گلپايگانی‏

‏بسم الله الرحمن الرحيم ‏
‏انا لله و انا اليه راجعون ‏

‏ حضور مرجع عاليقدر جهان تشيع حضرت آيت الله العظمی آقای حاج شيخ‏ ‏لطف الله صافی گلپايگانی (دامت برکاته )

‏ ‏پس از عرض سلام ، رحلت برادر بزرگوار جنابعالی مرحوم آيت الله العظمی‏ ‏آقای حاج ميرزا علی آقا صافی گلپايگانی (رضوان الله تعالی عليه ) را به‏ ‏حضرتعالی و بيت شريف آن فقيد سعيد تسليت عرض می‎نمايم و سلامتی و‏ ‏توفيقات روزافزون حضرتعالی را در خدمت به اسلام و مسلمين و حوزه های‏ ‏علميه (صانها الله عن الحدثان ) از خداوند منان خواستارم و از لطف و عنايت‏ ‏جنابعالی در ارسال پيام تسليت رحلت مرحوم آيت الله العظمی منتظری‏ (رضوان الله تعالی عليه ) و حضور پدرانه در بيت آن فقيد سعيد تشکر‏ ‏می‎نمايم .

‏اميدوارم خداوند مهربان اين دو يار ديرين و تازه گذشته را با چهارده نور پاک‏ ‏و معصوم (عليه السلام ) محشور نمايد. و به جنابعالی و ديگر عزيزان داغدار‏ ‏صبر جميل و اجر جزيل و طول عمر با عزت و برکت عطا فرمايد.
‏ ‏والسلام عليکم و رحمة الله و برکاته .

‏بيت آيت الله العظمی منتظری (رضوان الله تعالی عليه )‏
‏احمد منتظری

‏‏۱۳۸۸/۱۰/۱۴‏‏


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016