پنجشنبه 24 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شاهپور کاظمی، برادر زهرا رهنورد آزاد شد، جرس

شبکه جنبش راه سبز (جرس): شاهپور کاظمی ،برادر زهرا رهنورد که دوهفته گذشته را دربند ۲۰۹ زندان اوين به سر برده بود،شب گذشته آزاد شد.

او که در موج تازه بازداشت های پس از عاشورا دوباره بازداشت و روانه زندان شد ،در دو هفته گذشته يک بار از اوين با مادرش تماس تلفنی داشت . به گفته خانواده کاظمی بازداشت دوباره او غيرقانونی و بدون ارائه هيچ دليل موجهی انجام شده بود. کاظمی در تماس خود از دليل بازداشت دوباره خود اظهار بی اطلاعی کرده و فقط گفته بود در سلول عمومی است.

به گزارش کلمه ، مادر کاظمی خانم احترام السادات نواب صفوی و همچنين همسر و فرزندان وی در اين مدت به شدت نگران وضع جسمی وروحی اين مهندس ۶۲ ساله بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شاهپور کاظمی ، برادر خانم رهنورد موسس و رئيس کارخانه منابع تغذيه الکترونيک و توليد کننده نمونه در عرصه مخابرات و صاحب برند الکترونيک و دانش تخصصی مخابراتی و از جمله پيش کسوتان زبده در عرصه الکترونيک کشور است .وی در زمان جنگ ايران و عراق خدمات مخابراتی و الکترونيکی به صنايع جنگی ايران ارائه می‌داده‌ است.

شاهپور کاظمی ، پيش از اين و در پی دستگيری های پس از انتخابات دوره دهم رياست جمهوری به مدت پنج ماه در بازداشت بسر برد و در دادگاه بدوی به يک سال حبس تعزيری محکوم شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016