پنجشنبه 1 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عليرضا بهشتی در زندان دچار حمله قلبی شد، کلمه

کلمه: سيد عليرضا حسينی بهشتی مشاور ارشد ميرحسين موسوی در زندان اوين دچار حمله قلبی شد .

به گزارش کلمه فرزند شهيد بهشتی که در بيست و سومين روز بازداشت به سر می برد در اوين دچار حمله قلبی شد.دکتر بهشتی در هفته اخير مبتلا به سرما خوردگی شديد در زندان شده بود با چنين وضعيت جسمانی مسوولان، فرزند شهيد بهشتی را در حالی که پيژامه زندان و دمپايی پلاستيکی برپا داشت و محاسن اش بلند و آشفته بود ، به شعبه امنيت دادگاه انقلاب برده و دقايقی طولانی در انتظاربازپرسی به سر برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دکترعليرضا بهشتی (فرزند شهيد آيت الله بهشتی از بنيانگزاران جمهوری اسلامی)، سه هفته پيش در دانشگاه تربيت مدرس بازداشت شد و در تمام اين مدت، از همه حقوق قانونی خود محروم بود و حتی موفق به ملاقات با وکيل و خانواده اش نشد.

مشاور ارشد مير حسين موسوی در تماسی که با خانواده خود داشته از رفع حمله قلبی و بهبودی نسبی خود خبر داده است.مسوولان زندان گويا هنگام رخ داد اين مشکل قلبی دکتر بهشتی را به بهداری اوين منتقل کرده اند.

نوروز هم گزارش داده است:دکتر عليرضا بهشتی در تماس با خانواده خود اعلام کرد که هفته گذشته در زندان دچار حمله قلبی شده است و با وجود وضعيت نامناسب جسمی، وی همچنان در سلول انفرادی نگهداری می شود.

دکتر بهشتی در تماس تلفنی با خانواده خود که پس از يک هفته بيخبری صورت می گرفت، اعلام کرده که حال جسمی او اصلا مساعد نبوده به همين دليل شرايط برقراری تماس با خانواده خود را نداشته است.

با اينحال بنا به گفته خانواده وی، فرزند شهيد بهشتی از روحيه خوبی برخوردار بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016