جمعه 2 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بی خبری مطلق از بازداشت شدگان نهضت آزادی ايران، با مردم

هيچ يک از خانواده بازداشت شدگان نهضت آزادی تا به امروز موفق به ملاقات با زندانيان خود نشده اند و در مراجعه به زندان و دادگاه انقلاب با پاسخ منفی مسئولان روبرو می شوند .
مهدی معتمدی مهر عضو دفتر سياسی نهضت ازادی ايران و دبير کميته آموزش اين تشکل از تاريخ سيزدهم دی ماه سال جاری به دفتر کميته پيگيری وزارت اطلاعات احضار شد و از آن تاريخ هيچگونه اطلاعی از وضعيت وی در دسترس نيست .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين عضو نهضت آزادی ايران پيش از اين در اردی بهشت ماه سال جاری به مدت ۴۵ روز در انفرادی و بدون بهره مندی از امکانات اوليه يک متهم بازداشت بود .
مهدی معتمدی مهر همزمان با موج جديد بازداشت ها پس از عاشورا به همراه تنی چند از اعضای ديگر نهضت آزادی ايران بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد .
در حالی که مسئولان زندان اوين از پاسخگويی به خانواده های بازداشت شدگان خودداری می کنند و مدعی هستند که اسامی بازداشت شدگان نهضت آزادی در ليست زندانيان اوين نيست ، در تماس تلفنی برخی از بازداشت شدگان با خانواده های خود پيش شماره های اين زندان منعکس شده است .
بنا به گزارش برخی از خبرگزاری ها محسن محققی ، امير خرم ، مهدی معتمدی مهر از اعضای نهضت آزادی به همراه کيوان مهرگان ، محمد رضا تاجيک از فعالان عرصه مطبوعات و سارا توسلی روز يکشنبه هفته گذشته به دادگاه انقلاب تهران منتقل و قرار بازداشت برای نامبردگان تمديد گرديده است .
در دی ماه ۱۳۸۸ علاوه بر دکتر ابراهيم يزدی دبير کل نهضت آزادی ايران و وزير امور خارجه دولت موقت ، مهدی قلی زاده ، سلماز عليمرادی از اعضای شاخه جوانان ، محسن محققی ، امير خرم ، فريد طاهری از اعضای شورای مرکزی ،‌ مهدی معتمدی مهر عضو دفتر سياسی ، خسرو قشقايی و محمود نعيم پور از اعضای با سابقه نهضت آزادی ايران واحد تهران و خانم ها ليلا و سارا توسلی فرزندان محمد توسلی رييس دفتر سياسی نهضت آزادی ايران توسط مقامات امنيتی بازداشت شده اند .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016