یکشنبه 4 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روابط عمومی حزب اعتماد ملی: خودتان را به خواب زده ايد و نمی دانيد در کشور چه رخ داده است! سحام نيوز

روابط عمومی حزب اعتماد ملی در اطلاعيه ای مفاد جلسه مهدی کروبی با خانواده عليرضا بهشتی که به علت حمايت از مهندس موسوی در زندان به سر می برد را منتشر کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش روابط عمومی حزب اعتماد ملی، پس از انتشار خبر حمله قلبی عليرضا بهشتی، آقای مهدی کروبی پنج شنبه غروب برای ابراز همدردی به ديدار خانواده او رفت. در اين ديدار همسر آقای بهشتی گفت : بعد از آن که خبر حمله قلبی آقای بهشتی را منتشر کرديم از نهاد های اطلاعاتی – امنيتی با ما تماس گرفته و ما را تهديد کردند که اگر يک بار ديگر اقدام به انتشار اينگونه اخبار بکنيد ، محدوديت های بيشتری برای ارتباط با عليرضا بهشتی اعمال می شود. از جمله تماس های تلفنی او قطع می شود و ملاقات هم نخواهد داده شد. درضمن خانم بهشتی گفتند که ديداری با يکی از بزرگان و علمای روحانی داشتيم. از ايشان درخواست کمک کرديم. اما ايشان گفتند که من هيچ کاری نمی توانم انجام بدهم. دستانم بسته است و اگر حرفی بزنم خود من را نيز بازداشت می کنند.

در اين ديدار آقای کروبی با اظهار تاسف از آنچه که نسبت به آقای بهشتی روی داده است بيان کردند: برای اولين بار بعد از انقلاب پل ارتباطی ما با سيستم برای حل مشکل زندانيان قطع می باشد.

پس انتشار خبر ديدار آقای کروبی با خانواده آقای بهشتی ، يک جريده معلوم الحال مدعی شد رکورد بيشترين زمان خواب توسط کروبی شکسته شد. اين روزنامه که توسط نيروهای افراطی که به نظام و انقلاب ضربات اساسی زده اند، اداره می شود آورده است:کروبی ظاهرا از ياد برده ارتباط با سيستم و امکان رايزنی مربوط به دوره ای بود که تبديل به بلندگوی بی اختيار دستگاه های جاسوسی اسراييل و آمريکا و انگليس نشده بود. ظاهراً وی ۸-۷ ماه خواب بوده و تازه بيدار شده و فهميده چه خبط بزرگی کرده است.

به گزارش روابط عمومی حزب اعتماد ملی آن کسانی خواب هستندکه سالهاست حقوق مردم را ناديده می گيرند و نمی فهمند که بازداشت فرزندان اين انقلاب مانند عليرضا بهشتی و آوردن آنها با لباس زندانی و دمپايی، در دادگاه انقلاب و زير عکس شهيد بزرگوار آيت الله بهشتی چه معنايی می دهد. آن کسانی خوابند که نمی دانند چه اتفاقی افتاده است تا بعد از ۲۷ سال در ختم شهيد بهشتی نيروهای ضد شورش با باتوم و سپر بايد مستقرباشند و اين مراسم تحت شديدترين تدابير امنيتی برگزار شود. آن کسانی خوابند و هنوز بيدار نشده اند که جمعيت ۳ ميليونی مردم را در ۲۵ خرداد نديدند و سکوت با معنای آنها را نشنيدند. آن کسانی خوابند که به رغم کشتار در بازداشتگاه کهريزک که ننگی برای اين انقلاب شد ، عامل اصلی آن را در کنار خود می نشانند و از او تقدير می کنند و در مصونيت آهنی قرار می دهند.آيا می خواهيد بدانيد که ديگر چه کسانی خوابند و چه زمانی وقت بيداری آنهاست؟ انتخابات آزاد برگزار کنيد يا اجازه برگزار يک تجمع آزاد و امن به هواداران آقايان کروبی و موسوی بدهيد تا بيبند مردم چگونه بيدارتان می کنند. پس لازم است بدانيد که آقای کروبی محکم و استوار ايستاده و برای تمامی سخنان خود سند دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016