یکشنبه 4 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روح الامينی: غفلت کميته ويژه مجلس در اعلام کشته شدن فرد چهارم در کهريزک، مهر

عبدالحسين روح الامينی پدر محسن روح الامينی يکی از کشته شدگان حوادث کهريزک گفت: کميته ويژه مجلس در بررسی وضعيت بازداشت شدگان پس از انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری ، در اعلام کشته شدن فرد چهارم به نام رامين آقازاده قهرمانی که بر اثر جراحات ناشی از ضرب و شتم در کهريزک کشته شده است، غفلت کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دکتر عبدالحسين روح الامينی در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به اين سئوال که چگونه شما از کشته شدن اين فرد خبردار شديد و اعضای کميته ويژه مجلس از آن بی خبرند ، افزود: پرونده اين فرد نيز همچون سه نفر ديگری که در رابطه با موضوع کهريزک کشته شده اند در سازمان قضايی نيروهای مسلح مفتوح است و صرفا به دليل اينکه اين فرد مشهور نبوده است ،اعضای کميته ويژه غفلت کرده اند.

دبيرکل حزب توسعه وعدالت اسلامی گفت: من نيز درجريان دادگاه و پيگيری پرونده فرزندم متوجه پرونده ايشان که پس از خروج از زندان بر اثر ضربه مغزی فوت کرده اند ، شدم.

وی دربيان اينکه چرا کميته ويژه از اين موارد غفلت کرده است، گفت: بهتر است پاسخ اين سئوال از سوی اعضای اين کميته داده شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016