دوشنبه 5 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد توکلی: راه توبه و بازگشت هميشه بر روی کروبی باز است، فارس

خبرگزاری فارس: احمد توکلی گفت: من با مواضع کروبی به شدت مخالفم و برای ايشان متأسفم. راه توبه و بازگشت هميشه بر روی کروبی باز است.

احمد توکلی در جمع خبرنگاران درباره علت حضور در کنگره مردم سالاری افزود: وجود و فعاليت احزاب متنوع و قانونی نعمتی برای کشور است و زمينه‌های رقابت و آزادی را تقويت می‌کند. به همين علت دعوت همکارم جناب آقای دکتر کواکبيان را برای شرکت در کنگره حزب مردم سالاری پذيرفتم و در اين کنگره حاضر شدم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به اين سئوال که چرا زود کنگره را ترک کرديد؟ گفت: وقتی به کنگره رسيدم اواخر سخنرانی دکتر کواکبيان بود. وقتی که ايشان اعلام کرد که اينک به مسائل داخلی حزب می‌پردازيم، ماندن من جايی نداشت و از جلسه بيرون آمدم.
توکلی در جواب به اين سئوال که «برخی تصور کردند که شما به خاطر آقای کروبی کنگره را ترک کرديد؛ اصولا نظر شما راجع به اقدامات کروبی چيست؟ چه پيشنهادی به نامبرده داريد؟» اظهار داشت: البته به اين دليل جلسه را ترک نکردم. من با مواضع کروبی به شدت مخالفم و برای ايشان متأسفم. در توبه هميشه باز است ولی وی با اقداماتش راه تأثيرگذاری بر امور کشور را بدست خود مسدود کرده است. راه توبه و بازگشت به سوی مردم هميشه باز است.
نماينده مردم تهران در مجلس همچنين در حاشيه برگزاری کنگره حزب مردم‌سالاری در جمع خبرنگاران با بيان اينکه بنده با مواضع کروبی به شدت مخالفم گفت‌: برای وی متاسفم ولی اميدوارم که باز گردد.
وی که حضوری چند دقيقه‌ای در کنگره داشت در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص ترک کنگره اظهار داشت:‌ بنده دير به مراسم رسيدم البته کواکبيان نيز گفت که قرار است مسائل داخلی رسيدگی شود لذا از جلسه خارج شدم.
نماينده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: به شدت مخالف مواضع کروبی هستم و برای او متاسف هستم ولی فکر می‌کنم که راه توبه برای او هميشه باز است. کروبی متاسفانه ظرفيتی که می‌توانست در انقلاب داشته باشد را از دست داده است.
توکلی با اشاره به موضوع مطبوعات تصريح کرد: قانون بايد بدون ملاحظه درباره همه اجرا شود ولی من عملکرد معاون جديد مطبوعاتی وزارت ارشاد را مثبت نمی‌دانم و بزودی نظر خود را در اين باره اعلام خواهم کرد.
وی در خصوص اينکه آيا احزاب بايد رسانه داشته باشند يا خير گفت: حزب بدون رسانه نمی‌تواند وجود داشته باشد البته ممکن است برخی احزاب مشکلی داشته و آنرا در رسانه‌های خود منعکس کرده و يا قانون‌شکنی کنند که در اين صورت به آنها تذکر داده می‌شود.
نماينده مردم تهران در مجلس در ادامه تاکيد کرد:‌ با اين فکر که احزاب نبايد رسانه داشته باشد مخالفم و آنرا فکری انحرافی می‌دانم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016