یکشنبه 11 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حداد عادل جایگزین هاشمی‌رفسنجانی شد، آغازی متفاوت برای دهه فجر امسال، آفتاب

امسال دهه فجر آغازی متفاوت را تجربه خواهد کرد. دهه فجر امسال در حالی آغاز خواهد شد که بر خلاف روال معمول سخنران مراسم 12 بهمن به جای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، غلام‌علی حداد عادل خواهد بود. همچنین حضور سید حسن خمینی نوه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در این مراسم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

محسن صباغ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینكه فردا راس ساعت 9:33 دقیقه صبح همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام به گلزار شهدا مراسم آغاز خواهد شد سخنران اولین روز از مراسم دهه مبارك فجر را حدادعادل عنوان كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: حدادعادل در سال جاری از سوی شورای سیاستگذاری هماهنگی تبلیغات اسلامی پیشنهاد و حد نصاب آرا را برای ایراد سخنرانی به دست آورد.

مسوول ستاد مركزی دهه فجر انقلاب اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینكه چرا در سال جاری همانند سال‌های گذشته آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در نخستین‌روز از دهه فجر سخنرانی نخواهند كرد گفت: سخنرانان تعیین شده در طول سال‌ها تثبیت شده و مشخص نبودند و هیچ سخنرانی به عنوان سخنران ثابت در طی این سال‌ها سخنرانی نكردند.

صباغ تصریح كرد: در سال جاری با اساسنامه جدید كمیسیون‌های ویژه تعیین و این كمیسیون‌ها زیر نظر شورای سیاستگذاری برای برنامه‌ها و سخنرانان اظهار نظر خواهد كرد.

وی همچنین با بیان اینكه برای بسیاری از شخصیت‌های عالی‌رتبه نظام برای حضور در آغازین روز دهه فجر در گلزار شهدا دعوتنامه كتبی و رسمی ارسال شده است از مبهم بودن حضور سیدحسن خمینی در این مراسم خبر داد.

وی در توضیح بیشتر در این خصوص گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای جناب سیدحسن خمینی دعوتنامه ارسال كرده اما امكان حضور یا عدم حضور ایشان براساس نظرات خود است و حضور قطعی ایشان در این مراسم تاكنون مشخص نشده‌است.

سید حسن خمینی بعد از انتخابات در بیشتر مراسم‌های برگزار شده در مرقد امام حضور نداشته‌است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016