جمعه 16 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"ارتش سايبری ايران" خبرنامه اميرکبير را هم هک کرد


تصويری که به هنگام ورود به وب‌سايت اميرکبير ديده‌می‌شود

خبرنامه گويا ـ در حالی که وب‌سايت راديو زمانه جمعه شب، نهم بهمن (۲۹ ژانويه) مورد حمله‌ی گروهی که خود را "ارتش سايبری ايران" می‌نامند، قرار گرفت؛ وب‌سايت خبرنامه‌ی اميرکبير نيز درست يک هفته بعد و در شامگاه پنجشنبه مورد يورش اين گروه قرار گرفت و هک شد.

خبرنامه‌ی اميرکبير متعلق به دانشجويان دانشگاه اميرکبير است که همواره بازتاب دهنده‌ی مبارزات جنبش دانشجويی و وضعيت دانشجويان زندانی بوده‌است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرنامه‌ی امیرکبیر، به دلیل حملات صورت گرفته برای از کار انداختن این سایت دانشجویی، از آغاز تیرماه سال ۱۳۸۸ به آدرس و سرور جدید انتقال پیدا کرده‌بود.

"ارتش سايبری ايران" چندی پيش سايت "توييتر" را نيز مورد حمله قرار داده‌بود.

فشار بر رسانه‌ها، از جمله رسانه‌های اينترنتی، پس از دهمين دوره‌ی انتخابات رياست جمهوری و اوج‌گيری اعتراضات، از سوی حکومت ايران بی‌سابقه بوده‌است.

ديروز نيز خبری منتشر شد که بر اساس آن، در آستانه‌ی ۲۲ بهمن احتمال اختلال در اينترنت کشور می‌رود. يک مقام مسئول در شرکت ارتباطاتِ زيرساخت، دليل اين موضوع را قطع کابل جاسک - فجيره که حدود ۳۰ درصد ظرفيت اينترنت کشور را کاهش داده‌است اعلام کرد و گفت علت قطع اين کابل معلوم نيست.

"اختلال در اينترنت" موضوعی است که همواره در مواقع احتمال حضور معترضين در خيابان‌ها، در ايران صورت می‌گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016