جمعه 16 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خبر ويژه: اختلالات گسترده اينترنتی در ايران در آستانه ۲۲ بهمن، پخش اينترنتی تلويزيون فارسی بی‌بی‌سی هر ده ثانيه يک بار قطع می شود

خبرنامه گويا ـ در کمتر از يک هفته مانده به روز ۲۲ بهمن، سالروز پيروزی انقلاب اسلامی، سرعت اينترنت در ايران به شدت کاهش يافته و امکان استفاده از سايت‌های ارتباطی از جمله ياهو مسنجر و اسکايپ در ايران غير ممکن شده است.

بر اساس اطلاعات دريافتی دولت ايران از عصر پنج شنبه ۱۵ بهمن بسياری از پورت های مختص چت و ايميل از جمله گوگل و ياهو را مختل کرده و امکان برقراری ارتباط چت وجود ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از ابتدای هفته گذشته نيز خطوط اينترنت دچار اختلال شده و در شهر تهران با قطعی های مقطعی بسيار در هر دقيقه مواجه شده اند.

کارشناسان معتقد هستند از آنجا که در هفته گذشته ارسال و دريافت ديتا در شبکه اينترنت و سايتهای اينترنتی در داخل ايران تقريبا بدون مشکل بوده و تنها اختلال در تماشای شبکه‌های تلويزيونی که از طريق اينترنت نيز امکان دسترسی وجود دارد بوجود آمده، علت عمده اختلالات ايجاد شده در هفته گذشته را اختلال بر روی پخش اينترنتی برنامه های بی بی سی فارسی می‌دانند که هر ده ثانيه اين برنامه در ايران قطع می شود و کاربر به ناچار مجبور است مجدد ارتباط برقرار کند که عملا امکان ديدن تصاوير با وجود فيلترشکن ها غيرممکن می شود.

پس از قطع برنامه های شبکه تلويزيون بی بی سی فارسی به دليل پارازيت های گسترده بر روی فرکانس ماهواره ها در شهر تهران، بسياری از شهروندان تهرانی به ناچار از طريق اينترنت برنامه های اين شبکه تلويزيونی را تماشا می کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016