چهارشنبه 21 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسين شريعتمداری: در حوادث اخير همه ديدند "خامنه‌ای خمينی ديگر است"، فارس

خبرگزاری فارس: مدير مسئول روزنامه کيهان گفت: در حوادث و فتنه‌های اخير رهبر معظم انقلاب مديريتی الهی داشتند و همه ديدند که خامنه‌ای خمينی ديگر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسين شريعتمداری سه‌شنبه شب در همايش گراميداشت دهه مبارکه فجر با عنوان کالبد‌شکافی فتنه و بازخوانی لغزش‌های خواص که در مدرسه علميه معصوميه قم برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: ما بايد نگاه جامعی به جرياناتی که کنار يکديگر جمع‌شده‌اند و يک هدف مشترک را دنبال می‌کنند، داشته باشيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: منافقين، بهائيت، اسرائيلی‌ها، آمريکايی‌ها و افراد بدنام در داخل کشور همه روی يک نقطه ائتلاف و اشتراک دارند و آن اين است که نظام جمهوری اسلامی نباشد، بنابر اين می‌توان حدس زد که انتهای اين جريان به کجا ختم خواهد شد.
مدير مسئول روزنامه کيهان اظهار داشت: جريانات اين چنينی هرچه جلوتر روند اگر در پيش‌روی خود مقاومتی ببينند چهره خود را آشکار خواهند کرد و در حوادث اخير ما بايد بگوييم که رهبر معظم انقلاب مديريتی الهی کردند.
وی گفت: اگر قبل از ۲۲ خرداد از من به عنوان يک فرد عادی می‌پرسيدند دوره‌ای که پيش روی توست فتنه باشد يا نباشد و يکی را بايد انتخاب کنی، من می‌گفتم که فتنه باشد، اين فتنه موهبتی الهی بود.
وی با بيان اينکه در اين فتنه غرب و دشمن همه سرمايه خود را در اين قمار باختند، تصريح کرد: کسی فکر می‌کرد که فلانی فلان کاره باشد؟، همچنين تاريخ صدر اسلام و ماجراهايش برای ما بازخوانی شد، خيلی‌ها آن روز باور نمی‌کردند چرا حضرت زهرا (س) به خانه خواص می‌رفت و می‌فرمود شما که بوديد و از ماجرا خبر داريد پس چرا سکوت می‌کنيد و آنها سکوت می‌کردند و يا به فرموده رهبر معظم انقلاب دو پهلو سخن می‌گفتند.
شريعتمداری اضافه کرد: کسی باور نمی‌کرد که افرادی مانند طلحه و زبير به خاطر مال دنيا و قدرت‌طلبی به رسول خدا پشت کنند.
وی بيان داشت: نسل اول انقلاب امروز واقعيت‌های فراموش شده را به‌خاطر آورد و نسل سوم و چهارم انقلاب نيز انقلاب اسلامی را شناختند و يک بار ديگر چهره آمريکا برای همگان آشکار شد و نسل جوان چهره آمريکا را به خوبی شناخت.
وی با بيان اينکه رهبر معظم انقلاب در اين حوادث مديريت الهی داشتند، تاکيد کرد: همه با چشم خود ديدند که «خامنه‌ای خمينی ديگر است» و امام (ره) بار ديگر طلوع کرد و نشان داد خورشيدی که در سال‌های قبل از رحلتشان اشاره کرده بودند، رهبر معظم انقلاب است.
مديرمسئول روزنامه کيهان با بيان اينکه در اين حوادث خط امام خمينی (ره) بار ديگر آشکار شد، اظهار داشت: فتنه اخير فتنه خوبی بود، با اينکه تلخ بود ولی پايان شيرينی داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016