جمعه 30 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد تقی رهبر، عضو کميسيون حقوقی و قضايی مجلس: نبايد تنها بر روی مرتضوی به عنوان عامل حوادث متمرکز شد، ايلنا

ـ کميسيون حقوقی و قضايی دادگاه نيست که گزارش کميته ويژه مجلس را پيگيری کند
ـ اين کميسيون برنامه‌ای برای حضور مرتضوی و شنيدن دفاعيات وی ندارد
ـ دستگاه قضايی متخلفين را مجازات خواهد کرد


يک عضو کميسيون حقوقی و قضايی مجلس شورای اسلامی تاکيد کرد: اين کميسيون هيچ پيگيری‌ای در مورد گزارش کميته ويژه مجلس انجام نداده است و برنامه‌ای نيز در اين مورد در دست ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد تقی رهبر نماينده اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا اظهار داشت: مسئولين رده بالای قضايی با حضور در کميسيون حقوقی و قضايی اعلام کرده‌اند که برخی از عاملين حوادث کهريزک بازداشت شده و برخی ديگر نيز تحت تعقيب قرار دارند.
وی با تاکيد بر اينکه کميسيون حقوقی و قضايی دادگاه نيست، يادآور شد: اين کميسيون برنامه‌ای برای حضور مرتضوی و شنيدن دفاعيات وی ندارد و اين وظيفه برعهده قوه قضاييه است.
رئيس فراکسيون روحانيون مجلس شورای اسلامی معتقد است که نبايد تنها بر روی مرتضوی به عنوان عامل حوادث متمرکز شد. چراکه وی عنوان کرده است که دستور انتقال متهمين به کهريزک را نداده است.
رهبر در ادامه با اشاره به نامه ۵۷ نماينده به رئيس‌جمهور و رئيس قوه قضاييه مبنی بر پيگيری گزارش کميته ويژه مجلس، ابراز داشت: از اين نامه اطلاعی ندارم. اما بی‌شک دستگاه قضايی متخلفين را مجازات خواهد کرد و اين مجازات هيچ ارتباطی با مقام و رتبه آن فرد ندارد.
نماينده اصفهان هم‌چنين خواستار پيگيری شکايت نمايندگان مجلس از موسوی شد و گفت: هر تخلفی بايد پيگيری شود اما از سوی کميسيون حقوقی و قضايی پيگيری صورت نخواهد گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016