سه شنبه 4 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سی و يک سال زندان برای عدنان حسن‌پور، روزنامه‌نگار! رهانا

حکم عدنان حسن‌پور، روزنامه‌نگار از اعدام به ۳۱ سال زندان کاهش پيدا کرد.

رهانا: در پی پذيرفته شدن درخواست اعاده ی دادرسی بر پرونده ی عدنان حسن پور از سوی ديوان عالی کشور، حکم اعدام اين روزنامه نگار کرد به ۳۱ سال حبس تقليل يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش «سازمان ضد اعدام کردستان» نامبرده که بيش از ۳ سال پيش بازداشت شده بود، در تابستان سال ۸۶ به اتهام محاربه (دشمنی با خدا) به اعدام محکوم شد و اين حکم به تائيد دادگاه تجديدنظر استان کردستان نيز در آمد. پس از آن با درخواست وکيل وی دکتر صالح نيکبخت مبنی بر بررسی مجدد پرونده در ديوان عالی کشور موافقت شدد و متعاقبا حکم ۳۱ سال حبس برای اين روزنامه نگار و فعال مدنی کرد صادر شد.

عدنان حسن‌پور در آذر ماه ۱۳۸۵ بازداشت شده و هم‌اکنون در زندان مرکزی سنندج نگهداری می‌شود.

توضيح رهانا: خبرنگار رهانا پس از تماس با نزديکان عدنان حسن‌پور، متوجه شد که يک هفته پيش، اين حکم به صورت شفاهی به عدنان حسن‌پور در زندان ابلاغ شده و هنوز از سوی مقامات قضايی، اين حکم به صورت کتبی به او و وکيل‌اش ابلاغ نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016