چهارشنبه 5 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تصويب نفت ۶۵ دلاری در لايحه بودجه سال ۸۹ کل کشور، فارس

خبرگزاری فارس: عضو کميسيون تلفيق مجلس از تصويب نفت ۶۵ دلاری در لايحه بودجه سال ۸۹ کل کشور و در کميسيون متبوعش خبر داد.

علی‌اصغر يوسف‌نژاد نماينده مردم ساری و عضو کميسيون تلفيق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه عصر امروز اعضای کميسيون متبوعش، متذکر شد: در جلسه عصر امروز ابتدا پيشنهاد قيمت ۴۵ دلاری نفت برای بودجه سال ۸۹ ارائه شد که اين پيشنهاد با صحبت و سخنرانی ۳ موافق و ۳ مخالف در نهايت رأی نياورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه اضافه کرد: بستن لايحه بودجه سال ۸۹ با نفت ۵۰ دلاری پيشنهاد بعدی بود که در نهايت اين پيشنهاد نيز مورد موافقت اعضای کميسيون تلفيق قرار نگرفت.
اين عضو کميسيون تلفيق مجلس در عين حال يادآور شد: پس از ادامه روند بررسی‌ها، پيشنهاد تصويب قيمت ۵۵ دلار برای هر بشکه نفت در لايحه بودجه سال ۸۹ مطرح شد که موافقان و مخالفان اين پيشنهاد نيز نظرات و ديدگاه خود را بيان کردند اما پيشنهاد مذکور نيز به تصويب اعضای کميسيون نرسيد و رأی نياورد.
وی اضافه کرد: در ادامه بررسی برخی نمايندگان پيشنهاد نفت ۶۰ دلاری را در لايحه بودجه سال ۸۹ ارائه کردند که اين پيشنهاد هم با عدم موافقت نمايندگان مواجه شد.
يوسف‌نژاد ادامه داد: در نهايت پيشنهاد نفت ۶۲ دلاری نيز مطرح شد که آن هم رأی نياورد و در نهايت پيشنهاد نفت ۶۵ دلاری دولت در لايحه بودجه سال ۸۹ مطرح و بررسی شد که با موافقت نمايندگان و اعضای کميسيون تلفيق به تصويب رسيد.
يوسف‌نژاد در عين حال تأکيد کرد: اثرات افزايش يا کاهش قيمت نفت در بودجه می‌تواند زياد باشد چرا که قيمت نفت يکی از کليد‌ی‌ترين تصميمات کميسيون نيز می‌تواند باشد لذا اعضای کميسيون حساسيت زيادی روی قيمت نفت دارند؛ به نحوی که ساعت‌ها روی آن بحث و تبادل‌نظر کردند.
وی در خاتمه توضيح داد: لايحه بودجه سال گذشته از سوی دولت با نفت ۳۷.۵ دلار به مجلس پيشنهاد شده بود که مبلغ پيشنهاد شده به تصويب مجلس رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016