سه شنبه 11 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تماس تلفنی هنگامه شهيدی با خانواده خود، نوروز

هنگامه شهيدی، رونامه نگاری که پنجشنبه گذشته با مراجعه به ساختمان اصلی وزارت اطلاعات بازداشت شد، امروز با خانواده خود تماس گرفت.

به گزارش نوروز، به گفته خانواده شهيدی، وضعيت روحی اين روزنامه نگار در اين تماس تلفنی بسيار بد بوده است.

هنگامه شهيدی با يک زندانی ديگر در سلول دونفره بند ۲۰۹ زندان اوين محبوس است.
در حالی که مسئولان قضايی اعلام کرده اند که شهيدی برای اجرای حکم خود به زندان منتقل شده است؛ براين اساس اين روزنامه نگار بايد دوران حبس خود را در بند عمومی سپری کند و نه در بند امنيتی ۲۰۹.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مسئولان قضايی در حالی از انتقال هنگامه شهيدی به زندان اوين برای اجرای حکم وی سخن ميگويند که اين روزنامه نگار يکروز پس از تاييد حکم خود در دادگاه تجديدنظر، از سوی ماموران وزارت اطلاعات احضار و بازداشت شد.

خانواده و وکيل وی پس از بازداشت اين روزنامه نگار مطلع شدند که دادگاه تجديدنظر روز قبل از احضار و بازداشت شهيدی، حکم ۶ سال حبس تعزيری برای وی را تاييد کرده است.

هنگامه شهيدی از فعالان ستاد مهدی کروبی در زمان انتخابات بود که در حوادث پس از انتخابات بازداشت و بيش از ۳ماه در سلول انفرادی زندان اوين محبوس بود. او پس از ۴ ماه بازداشت در حالی که در روز هشتم اعتصاب غذا به سر می برد، با قيد وثيقه ۹۰ ميليونی از زندان آزاد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016