چهارشنبه 12 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واريز ۲۰ درصد از درآمدهای نفتی به حسابی غيرقابل برداشت در بانک مرکزی، ايلنا

ـ نحوه هزينه اين ۲۰ درصد بر اساس اساسنامه‌ صندوق توسعه ملی است که دولت مکلف شد آن را تا پايان فروردين به مجلس ارائه دهد
ـ اين ۲۰ درصد برای تعاونی‌ها، بخش خصوصی و بخش‌های عمومی غير دولتی مصرف شود


ايلنا: در جلسه امروز کميسيون تلفيق اعضای اين کميسيون تصويب کردند که ۲۰ در صد از درآمد حاصل از فروش نفت به حساب غير قابل برداشتی در بانک مرکزی واريز شود و برای تعاونی‌ها، بخش خصوصی و بخش‌های عمومی غير دولتی مصرف شود. به اين ترتيب اين بودجه از منابع درآمدی دولت خارج شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسن ونايی نماينده مردم ملاير در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با اعلام اين خبر اظهار داشت: در جلسه امروز اعضا تصويب کردند که ۲۰ درصد از وجوه نفتی که قرار بود به صندوق توسعه ملی ورايز شود، از بودجه عمومی دولت خارج شده و نزد بانک مرکزی در حسابی غير قابل برداشت، ذخيره شود.
اين عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نوع هزينه کرد اين بخش از درآمدهای نفتی خاطر نشان کرد: نحوه هزينه اين ۲۰ درصد بر اساس اساسنامه‌ صندوق توسعه ملی است که دولت مکلف شد تا پايان فروردين به مجلس ارائه دهد.
وی از ديگر موضوعات بررسی شده توسط اعضای کميسيون تلفيق را بندهای مرتبط با قانون خدمات کشوری در مورد حقوق و مزايای کارکنان و بازنشستگان عنوان کرده و گفت: در لايحه پيشنهادی بودجه ۸۹، افزايش دستمزد و حقوق کارکنان متوقف شده است که اعضا امروز در مورد آن بحث‌هايی کردند. اما تصميم‌گيری به جلسه بعد موکول شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016