جمعه 14 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت مجدد محمدرضا لطفی در مشهد، هرانا

محمد رضا لطفی يزدی يکی ديگر از اعضای سابق مجموعه فعالان حقوق بشر در يورش روز ۱۱ اسفند ماه توسط ماموران وزارت اطلاعات در مشهد بازداشت شد.

خبرگزاری هرانا - محمد رضا لطفی يزدی از همکاران سابق مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران و دانشجوی دانشگاه آزاد واحد مشهد شب گذشته به طرز وحشيانه ای توسط نيروهای لباس شخصی از منزل ربوده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش هرانا، ساعات پايانی شب ۱۱ اسفندماه، عده ای از نيرو های لباس شخصی با ارائه حکم بازداشت به نيابت از دادگستری تهران و بدون ارائه کارت شناسايی با يورش به منزل وی ضمن درگيری با اعضای خانواده،او را به همراه لوازم و وسايل شخصی خويش از جمله کامپيوتر ، موبايل شخصی وی و خانواده اش به مکان نا معلومی منتقل کرده اند.

قابل ذکر است که ستاد خبری اطلاعات مشهد و نيروی انتظامی خراسان رضوی از دستگيری وی اظهار بی اطلاعی نموده و تا کنون هيچ ارگان امنيتی مسئوليت اين بازداشت را بر عهده نگرفته و جوابگو نبوده است.

لازم به توضيح است وی پيشتر به مدت بيست روز توسط اطلاعات مشهد بازداشت شده و پرونده وی نيز با اتهام تشويش اذهان عمومی در دادگاه در حال بررسی بوده و پس از برگزاری ۳ جلسه از دادگاه او، احتمال تبرئه وجود داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016