شنبه 15 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کشته شدن يک زن ايرانی در انفجار نجف، ۳۷ ايرانی زخمی شده به بيمارستان منتقل شدند، ايسنا

سفير ايران در عراق در بيان آخرين اخبار درباره حمله تروريستی امروز در نجف گفت: انفجار امروز در بغداد در محل پارکينگ اتوبوس‌های زائران بوده و هدف اين انفجار زائران ايرانی نبوده است.

حسن کاظمی قمی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خارجی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در خصوص انفجار امروز صبح در بغداد که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از زائران شده است، گفت: اين انفجار صبح امروز در محل پارکينگ‌ اتوبوس‌ها اتفاق افتاده و در محل انفجار دو اتوبوس مربوط به زائران ايرانی وجود داشته است؛ بنابراين نمی‌توان گفت که اين انفجار برای هدف قرار دادن اتوبوس زائران ايرانی بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: اين زائران که در محل حضور داشتند از زائران انفرادی بودند و زير نظر سازمان حج و زيارت به عراق سفر نکردند.

سفير ايران در عراق با بيان اينکه انفجار صبح امروز يک کشته و ۵۴ زخمی داشته است که از ۵۴ زخمی، ۳۷ تن ايرانی هستند، گفت: مجروحان اين حادثه به دو بيمارستان در نجف اشرف منتقل شدند.

کاظمی قمی ادامه داد: خانم فاطمه بروجردی از زائران ايرانی در اين انفجار کشته شده است.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان نيز اين حمله را محکوم و آن را يک اقدام ضدبشری و جنايتکارانه قلمداد کرد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، در عمليات عليه اتوبوس ايرانی يک ايرانی کشته و يک ايرانی ديگر به شدت مجروح و تعداد ۱۷ ايرانی ديگر نيز به صورت جزيی جراحت‌های برداشته که در حال ترخيص شدن از بيمارستان‌ هستند.

اين زوار متاسفانه به صورت آزاد و خارج از پوشش سازمان حج و زيارت از طريق سوريه وارد عراق شده بودند که مجددا به کليه زوار يادآوری می‌شود به منظور حفظ سلامت خويش از ورود به عراق خارج از روال قانونی به شدت پرهيز کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016