یکشنبه 16 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بی‌خبری از وضعيت علی انجم‌روز، روزنامه‌نگار و فعال سياسی گيلانی در زندان

اين عضو شعبه گيلان سازمان دانش آموختگان ايران (ادوار تحکيم وحدت)، بامداد روز ۸ اسفند، با مراجعه ماموران امنيتی به منزلش بازداشت شده است. ماموران پس از تفتيش منزل وی و ضبط وسايل کارش، وی را به بازداشت گاه اداره اطلاعات رشت منتقل کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين روزنامه نگار گيلانی که سابقه همکاری با نشرياتی چون "جهان اسلام"، "حيات نو"،"بيان" و ... سردبيری برخی نشريات محلی گيلان هم چون "گيلان بهتر" را در کارنامه خود دارد، در طی روزهای گذشته تنها يک بار با منزل خويش تماس گرفته، اما صحبتی از اتهامات يا موارد بازجويی خود بيان نکرده است.
علی انجم روز، پيش از اين نيز در سال ۸۶، به دليل منتشر کردن مطلبی در وبلاگش با شکايت استاندار گيلان مواجه شد که در دادگاه به جريمه نقدی محکوم شد.
رييس ستاد شهروند آزاد گيلان (حاميان مطالبه محور کروبی) چندين بار نيز با تهديدهايی از سوی افراد نانشناس مواجه گرديده بود و يک بار نيز در زمان انتخابات، مورد ضرب و شتم نيروهای لباس شخصی قرار گرفته بود.
بی خبری از وضعيت اين وبلاگ نويس باعث نگرانی خانواده وی شده است. با توجه به مشکلات انجم روز، نزديکان وی نگران سلامتی او هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016