یکشنبه 16 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهمان‌پرست: دولت کانادا صلاحيت هرگونه اظهار نظر درباره مسايل حقوق بشر را از دست داده است، ايسنا

رامين مهمان‌پرست سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاری پيرامون اينکه موضع وزارت امور خارجه در خصوص رای منفی کانادا به قطعنامه سازمان ملل پيرامون پيگيری گزارش گلدستون در رابطه با جنايات رژيم صهيونيستی در غزه اظهار داشت: کانادا در دوره دولت آقای هارپر عملا سياست چشم‌پوشی نسبت به واقعيات را تعقيب نموده و همواره در اين مقطع، پيشی گرفتن رفتار دوگانه و متناقض را در اولويت قرار داده است. رای منفی به قطعنامه حمايت از حقوق بوميان، مهاجران و اقليت‌های مذهبی از ديگر نمونه‌های بارز اين رويکرد است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، سخنگوی وزارت امور خارجه تصريح کرد: حمايت مطلق اوتاوا از جنايات ضدبشری رژيم صهيونيستی است که مصاديق آن را می‌توان در رای منفی به قطعنامه کميسيون حقوق بشر عليه جنايات رژيم صهيونيستی در غزه، رای منفی به گزارش قضای گلدستون و تحريم کنفرانس سازمان ملل در زمينه مبارزه با تبعيض نژادی موسوم به دوربان ۲ با هدف حمايت از رژيم صهيونيستی دانست و آن را تقبيح کرد.

وی افزود: متاسفانه دولت کانادا نشان داده است در پرتو اين چنين رويکردهای ضد حقوق بشری، صلاحيت هرگونه اظهارنظر در اين زمينه را از دست داده است.

تعليق فعاليت پارلمان از سوی نخست‌وزير نشان داد که رويکرد ضد ارزشی دولت نومحافظه کار کانادا محدود به حقوق بشر نبوده و بديهيات ارزشی جامعه کانادا را نيز ناديده می‌گيرد، اما اعتراضات گسترده مردمی در داخل کانادا نسبت به تعطيلی مجدد پارلمان بيانگر خواست واقعی مردم نسبت به اين گونه سياست‌های غيرمنطقی بوده و مبين آن بوده که نخبگان و افکار عمومی کانادا در قبال اين گفتار ساکت نخواهند بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016