یکشنبه 16 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع اعتراض‌آميز بيش از ۵۰۰ دانشجو در مقابل مجلس، ايلنا

يکی از دانشجويان گفت: تا پيش از اين فارغ‌التحصيلان سازمان فنی و حرفه‌ای در مقطع کاردانی امکان حضور در آزمون کارشناسی ناپيوسته را داشتند اما اخيرا اعلام شده که مدارک ما را برای شرکت در اين آزمون معتبر نمی‌دانند.


ايلنا:دانشجويان کاردانی فنی و حرفه‌ای در اعتراض به حذف مقطع کارشناسی ناپيوسته برای فارغ‌التحصيلان سازمان فنی و حرفه‌ای در دانشگاه‌های دولتی در مقابل مجلس تجمع کردند.
به گزارش خبرنگار ايلنا، دانشجويان معترض حدود ۵۰۰ نفر بوده‌اند که شعارهای دانشجو می‌ميرد ذلت نمی‌پذيرد، حتی اگر بميريم حق خود را می‌گيريم، پول نداريم چکار کنيم دانشگاه‌رو رها کنيم»سر می‌دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يکی از اين دانشجويان در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، اظهار داشت: تا پيش از اين فارغ‌التحصيلان سازمان فنی و حرفه‌ای در مقطع کاردانی امکان حضور در آزمون کارشناسی ناپيوسته را داشتند اما اخيرا اعلام شده که مدارک ما را برای شرکت در اين آزمون معتبر نمی‌دانند.
به گفته وی ظرفيت پذيرش دانشجويان کاردانی سازمان فنی و حرفه‌ای به فرهنگيان واگذار شده و به اين ترتيب دانشجويان فنی و حرفه‌ای از حضور در دانشگاه‌های دولتی و روزانه بازمانده‌اند.
اين دانشجو می‌گفت: در چنين شرايطی فقط در آزمون دانشگاه آزاد و غيرانتفاعی می‌توانند شرکت کنند که هزينه هنگفتی به دنبال دارد.
تجمع‌کنندگان از فارغ‌التحصيلان آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای مراکز شريعتی، شمسی‌پور، انقلاب، ولی‌عصر، کرج و شهريار بوده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016