دوشنبه 17 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کيهان ايران: جعفر پناهی و همکاران‌اش در حال تهيه فيلم عليه نظام بوده‌اند

پارتی نبود، خانه تيمی بود (خبر ويژه)

جعفر پناهی کارگردان دستگير شده در حال تهيه فيلمی مخفيانه و ضدانقلابی برای پخش و انتشار در خارج از کشور بود.
به دنبال دستگيری اين کارگردان فعال در جشنواره های ضدانقلابی خارج کشور، رسانه های معاند مدعی شدند پناهی به هنگام برگزاری مهمانی در منزل خود بازداشت شده است اما يک منبع آگاه به «صبح صادق» گفت: در برنامه کذايی که از سوی پسر پناهی و در گفت وگوبا رسانه های ضدانقلاب به عنوان مهمانی اعلام شده، کارگردان مذکور و دوستان و همکارانش در حال تهيه فيلم عليه نظام بوده اند اما با هوشياری دستگاه های اطلاعاتی وامنيتی، اين ماجرا لو رفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين منبع آگاه گفت: خانه پناهی ازمدت ها قبل از انتخابات و به ويژه پس از ۲۲ خرداد به محل تهيه فيلم عليه نظام - با هماهنگی بيگانگان و مخالفان نظام تبديل شده بود و پناهی و همکارانش با حکم قضايی بازداشت شده اند.
قرار بوده فيلم تهيه شده برای پخش به خارج از کشور فرستاده شود.
پناهی به خاطر خوش خدمتی هايش به جريان ناتوی فرهنگی بارها از سوی آنها جايزه دريافت کرد و البته موظف شد برای نمادسازی، هنگام جايزه گرفتن تظاهر به حمايت از فتنه سبز کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016