سه شنبه 18 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع خانواده های زندانيان سياسی و مردم تهران در مقابل زندان اوين، فعالين حقوق بشر و دموکراسی

بنابه گزارشات رسيده به فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران، مادران عزادار، خانواده های مادران در بند و خانواده های دستگير شدگان در مقابل زندان اوين تجمع کردند و خواستار آزادی فوری و بی قيد و شرط حاميان مادران در بند و ساير زندانيان سياسی شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از غروب روز دوشنبه ۱۷ اسفندماه مادران عزدار خانواده های حاميان مادران در بند،خانواده های دستگير شدگان و مردم تهران در مقابل درب اصلی زندان اوين تجمع کردند و بر آزادی زندانيان سياسی پافشاری کردند.
از حوالی ساعت ۱۹:۳۰ با پافشاری و ايستادگی خانواده ها تعداد ديگری از زندانيان سياسی آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده ها و مردم بازگشتند.زندانيان به روحيه ای بالا و با لبخند و گشوده رويی بسوی خانواده ها و مردم می آمدند.
خانواده ها و مردم با آزادی هر زندانی شروع به دست زدن و سوت کشيدن می کردند و موجی از شادی خانواده ها و جمعيت را فرا می گرفت. تعدادی از خانواده ها با شاخه های گل منتظر عزيزان خود هستند و تعدادی ديگر با در دست داشتن جعبه های شيرينی اقدام به پخش شيرينی بين خانوادها و مردم می کردند. شادابی و روحيه بالای زندانيان سياسی آزاد شده و خانواده ها باعث سرخوردگی و ياس نيروهای سرکوبگر می شد.
خانواده ها و مردم تا ساعت ۲۳:۰۰ به تجمع خود در مقابل زندان اوين ادامه می دهند.اين تجمعات هر شب ادامه دارد و تا به حال باعث شده که تعدادی زيادی از زندانيان سياسی آزاد شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016