سه شنبه 18 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين خبرها از پرونده محمد رسول‌اف سينماگر زندانی، رهانا

پيرو درخواست کتبی همسر آفای رسول اف از دادستان تهران جهت تعيين وضعيت و ملاقات با وی ، مسوول دفتر دادستانی تهران اظهار اميدواری کرد که بزودی دادستان در ملاقات هفتگی و روزانه با زندانيان ، با آقای رسول اف ملاقات خواهد داشت.

رهانا: ميرزازاده ، وکيل محمد رسول اف که همراه با جعفر پناهی و مهدی پورموسی در بازداشت بسر می برد به خبرنگار کلمه گفت: روز-دوشنبه- برای دومين روز متوالی به همراه همسر موکلم به دفتر دادستان تهران مراجعه کرديم ، پيرو درخواست کتبی همسر آفای رسول اف از دادستان تهران جهت تعيين وضعيت و ملاقات با وی ، مسوول دفتر دادستانی تهران اظهار اميدواری کرد که بزودی دادستان در ملاقات هفتگی و روزانه با زندانيان ، با آقای رسول اف ملاقات خواهد داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ميرزازاده ، در ادامه گفت : در مجموع در مراجعاتی که به زندان اوين و دفتر دادستانی در خصوص وضعيت موکلم داشته ام ، نظر دفتر دادستانی را مثبت ارزيابی می کنم و آنطور که از شواهد بر می آيد دفتر دادستانی تهران در حال اتخاذ تدابيری جديد جهت تسريع برای تعيين تکليف بازداشت شدگان اخير است.

وی همچنين اظهار اميدواری کرد که با مساعدت دادستان تهران و مسئولين دادسرای عمومی و انقلاب مستقر در اوين ، اين هنرمند کشورمان که با آثار هنری خود ، نام ايران را در جشنواره های مختلف بين المللی طنين انداز کرده و افتخارات متعددی را در اين عرصه به ارمغان آورده ، به زودی آزاد شود .

از افتخارات محمد رسول اف در عرصه فيلم سازی می توان به جوايزی همچون : جايزه بهترين مستند از خانه سينما ، بهترين فيلم اول جشنواره فجر ، بهترين فيلم مستند جشنواره رشد ، جايزه ويژه منتقدين از هامبورگ ، جايزه ويژه فيپ رشی از خيخون اسپانيا ، جايزه بهترين فيلم جشنواره بين المللی هند ، جايزه ويژه هيات داوران جشنواره دبی ، جايزه ويژه هيات داوران و جايزه بهترين فيلمنامه از مونترال کانادا ، اشاره کرد.

رسول اف از زمان بازداشت تاکنون دوبار از زندان با همسرش تماس داشته است و شرايط خود را نسبتا خوب توصيف کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016