چهارشنبه 19 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جلوگیری از ملاقات مهدیه گلرو با همسرش برای سومین بار، رهانا

روز گذشته، وحید لعلی پور برای ملاقات با همسرش مهدیه گلرو،فعالی دانشجویی و از اعضای شورای دفاع از حق تحصیل ، به زندان اوین رفته بود که برای سومین از ملاقات با مهدیه گلرو جلوگیری به عمل آمد.

رهانا: وحید لعلی‌پور، همسر مهدیه گلرو از اعضای فعال کمیته دفاع از حقوق شهروندی ستاد مرکزی مهدی کروبی در جریان انتخابات ریاست جمهوری اخیر به رهانا گفت: امروز برای بار سوم جهت ملاقات مهدیه گلرو به زندان اوین مراجعه کردم و باز هم به من اجازه ملاقات داده نشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در گفتگو با خبرنگار رهانا گفت: از زمان آزادی‌ام (۲ اسفند) این سومین بار است که برای ملاقات با همسرم به زندان اوین مراجعه می کنم و به من اجازه ملاقات داده نمی شود. مسئولین ملاقات زندان اوین اظهار می دارند به دلیل اینکه من شناسنامه ندارم حق ملاقات با همسرم را ندارم و من علی رغم داشتن کارت شناسایی و عقدنامه همچنان از ملاقات با همسرم محرومم.

لعلی‌پور اضافه می‌کند که: این در حالی است که من از روز آزادی به طور مکرر به زندان اوین و دادگاه انقلاب جهت استرداد وسایلی که از منزلمان در روز بازداشت برده اند مراجعه کرده ام و همه کسانی که با آنها صحبت می کنم و از آنها خواستار حداقل مدارک شناسایی را دارم از مکان وسایل‌مان اظهار بی اطلاعی می کنند و جالب اینجاست که امروز با سماجت زیاد در مقابل در اصلی زندان خواستار تماس با بند ۲۰۹ شدم و جواب ۲۰۹ نیز مانند بقیه نهادها اظهار بی اطلاعی از وسایلمان بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016