پنجشنبه 20 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صادق محصولی: وضعيت اقتصادی مردم بهتر از گذشته می‌شود، فارس

خبرگزاری فارس: وزير رفاه و تأمين اجتماعی گفت: با اجرای طرح هدفمند کردن يارانه‌ها، وضعيت اقتصادی مردم بهتر از گذشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، صادق محصولی در مراسم آغاز جشن نيکوکاری که در مدرسه راهنمايی پسرانه شهيد عبدلی در تهران برگزار شد با قدردانی از کميته امداد امام (ره) اظهار داشت: اين کمک‌ها کمترين چيزی است که می‌توان به نيازمندان و محرومين کرد و آنها را شاد نمود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محصولی با اشاره به اينکه با اجرای طرح هدفمند کردن يارانه‌ها وضعيت اقتصادی مردم بهتر از گذشته می‌شود ادامه داد: وزارت رفاه در زمينه حمايتی همکاری خوبی با سازمان‌های حمايتی دارد و سعی خواهد شد در سال آينده اين همکاری‌ها مضاعف‌ شود.
وزير رفاه به کمک‌های دولت دهم اشاره کرد و گفت: دولت سعی دارد در زمينه توانمند سازی افراد تحت پوشش سازمان‌های حمايتی گام‌های بلندی را بردارد.
در ادامه مراسم سرپرست کميته امداد امام (ره) با بيان اينکه جشن نيکوکاری يک آموزش و يک آزمايش است، گفت: اين جشن آزمايشی است تا کسانی که می‌توانند به نيازمندان کمک کنند احسان کنند.
حسين انواری اظهار داشت: اين جشن در سراسر کشور با همکاری سازمان بسيج، آموزش و پرورش، صدا و سيما برگزار می‌شود.
وی از همکاری وزير رفاه و استاندار تهران در برگزاری جشن نيکوکاری قدردانی کرد و افزود: اميدواريم اين همکاری‌ها در اجرای برنامه‌های مختلف امداد ادامه داشته باشد.
انواری به حضور مردم در جشن نيکوکاری اشاره کرد و گفت: در اين جشن مردم با حضور خود به نيازمندان و فقرا کمک می‌کنند تا آنها نيز با دلی شاد و خندان به استقبال سال نو بروند.
بر اساس اين گزارش در اين مراسم معاونت پرورشی آموزش و پرورش، رئيس آموزش و پرورش شهر تهران، استاندار تهران، مديرکل امداد استان تهران حضور داشتند.
بر اساس اين گزارش در اين مراسم محصولی و تمدن هر کدام به مبلغ ۱۰ ميليون تومان در جشن نيکوکاری به نيازمندان کمک کردند. وزارت آموزش و پرورش نيز ۱۰ ميليون تومان کمک کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016