دوشنبه 24 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توصيه هاشمی رفسنجانی به گروه‌هايی که خود را "رويش‌های انقلاب" می‌خوانند، ايلنا

ايلنا:رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: نفی گذشته بدون داشتن برنامه برای آينده عملی ناموفق است

به گزارش ايلنا؛ آيت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی در بيان توصيه‌اش به بخشی از فعالان و حضار فعلی ميدان سياسی کشور که خود را از مصاديق" رويشهای انقلاب" فرض کرده و به شدت نيز در پی نفی و " ريزش "نيروهای با سابقه انقلاب هستند؛ گفت:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اگر چنين بخشی باشند اشتباه بزرگی می‌کنند، چرا که مشابه آن است که آنهايی که مجال حضوری بر شاخه‌های درخت انقلاب را پيدا کرده‌اند تبر به دست گرفته و ريشه‌های همان درخت را هدف بگيرند! و اين عمل با هيچ منطقی سازگار نيست ،زيرا اگر انقلاب قرار است پايدار باشد با ميراثش و پايه‌گذارانش بهتر می‌تواند دوام بيابد و در چنين شرايطی است که می‌توانند رسم نويی بياورند که از انحراف جدا باشد.
رئيس مجلس خبرگان رهبری افزود: آلوده‌کردن ذهن نسل جوان و القاء ناحق به آنها که کارهای گذشته اشتباه بوده و ما می‌خواهيم آنها را اصلاح کنيم اشتباهی است که دامن خودشان را می‌گيرد. چون آنها نسبت به گذشته کار بيشتری نمی‌توانند انجام دهند مگر اينکه کارهای گذشته را توسعه بدهند.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام تاکيد کرد: نفی گذشته بدون داشتن برنامه برای آينده عملی ناموفق است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016