دوشنبه 9 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محکوميت شهناز غلامی، روزنامه نگار آذربايجانی و فعال حقوق زنان، به ۸ سال حبس تعزيری، هرانا

خبرگزاری هرانا - شهناز غلامی، روزنامه نگار آذربايجانی و فعال حقوق زنان، از سوی شعبه دوم دادگاه انقلاب تبريز به ۸ سال حبس تعزيری محکوم شد.

به گزارش هرانا، مقامات قضايی خانم غلامی را به اتهام نشر اکاذيب، تبليغ عليه نظام و عضويت و فعاليت در سازمان مجاهدين خلق از طريق همکاری با خبرگزاری هما محکوم کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شهناز غلامی پيش تر و در سال ۱۳۶۸ نيز، زمانيکه دانشجوی ادبيات فارسی در دانشکاه تبريز بود و به دليل فعاليت های سياسی قصد خروج از کشور را داشت، در مرزهای شمال غربی کشور توسط ماموران اداره اطلاعات سپاه پاسداران دستگير و پس از تحمل بيش از يک سال حبس در زندان تبريز که شش ماه آن به صورت انفرادی در اداره اطلاعات تبريز بود؛ دريک دادگاه فرمايشی و غيرعلنی، بدون داشتن وکيل و يامددکاراجتماعی به ۸ سال حبس تعزيزی محکوم شد.

اين حکم در حالی صادر می شود که وی در حدود يک سال است که از ايران خارج شده و جهت اخذ پناهندگی سياسی، در حال حاضر به همراه دختر خود در کشور ترکيه به سر می برد و هرگونه ارتباط با سازمان مجاهدين خلق را کذب می خواند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016