چهارشنبه 11 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ای‌بی‌سی: شهرام اميری، دانشمند اتمی ايران همکار سی‌آی‌ای است!

خبرنامه گويا ـ شبکه‌ی تلويزيونی ای‌بی‌سی آمريکا خبر داد که شهرام اميری، دانشمند اتمی ايران با سی‌آی‌ای، سازمان اطلاعات آمريکا همکاری می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شبکه‌ی تلويزيونی ای‌بی‌سی آمريکا روز گذشته (سه‌شنبه دهم فروردين – سی‌ام ماه مارس) اعلام کرد شهرام اميری، که گفته می‌شد از خردادماه سال گذشته در سفر زيارتی خود به مکه، در عربستان سعودی مفقود شده‌است، در آمريکا به‌سر می‌برد و برای سازمان سی‌آی‌ای کار می‌کند. به گفته‌ی اين شبکه‌ی تلويزيونی، سی‌آی‌ای در ايران با وی تماس گرفته‌ و پيشنهاد سکونت در آمريکا را طرح کرده‌است. اميری نيز پس از ترک ايران اطلاعات بسياری از برنامه‌های اتمی جمهوری اسلامی ايران را در اختيار سازمان اطلاعات آمريکا قرار داده‌است.
ناپديد شدن شهرام اميری را که تا تابستان گذشته برای دانشگاه مالک اشتر کار می‌کرد، اولين‌بار روزنامه الشرق‌الاوسط فاش کرد. منوچهر متکی، وزير امور خارجه‌ی جمهوری اسلامی ايران، پيش از اين، آمريکا را مسئول ناپديد شدن شهرام اميری دانسته‌ و گفته‌بود: ايران اسنادی به دست آورده که نشان می‌دهد آمريکا در گم‌شدن شهرام اميری در عربستان دخالت داشته‌است. رسانه‌های دولتی ايران که شهرام اميری را "محقق اتمی" خطاب می‌کردند نيز از "ربودن" وی توسط سازمان‌های اطلاعاتی عربستان سعودی و آمريکا سخن می‌گفتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016