پنجشنبه 12 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگیری مجدد بهنام و سهیل روحانی فرد جهت اجرای حکم زندان، رهانا

در ساعت ۸ شامگاه ۹ فروردین ماه سهیل و بهنام روحانی فرد بار دیگر دستگیر شدند.

رهانا: سهیل و بهنام روحانی فرد، پیش از این در مهر ماه ۸۸ به زندان یزد منتقل شده بودند و تا ۴ اسفند ۸۸ در همانجا سپری کردند و با قید وثیقه آزاد شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار رهانا، دادگاه وی در ۲۸ بهمن ماه برگزار شد ولی نتیجه آن در دادگاه اسفند اعلام شد. بر اساس رای دادگاه و به گفته قاضی ،این دو برادر بعد از تعطیلات نوروزی مجبور به گذراندن دوره محکومیت خود بودند.
بنا بر رای دادگاه، بهنام روحانی فرد به علت “داشتن تجهیزات ماهواره ای” و نیز “خواندن سرودهایی مربوط به بهاییان” به ۹ ماه حبس تعزیری محکوم شد. همان دادگاه برای برادرش سهیل روحانی فرد، دو برابر حکم برادرش یعنی ۱۸ ماه زندان صادر کرد. ۹ ماه به علت” همکاری با برادرش در خواندن سرودهای مربوط به بهاییان ” و نیز ۹ ماه دیگر در اِزایِ پرسش از سخنران و پاسخ به اتهامات و سخنان دروغین و توهین آمیزش به بهاییان که در اداره هلال احمر یزد مطرح شده بود.
با دستگیری دگر بار بهنام و سهیل روحانی فرد در ۹ فروردین ماه، تعداد بهاییان زندانی در یزد به ۳ نفر رسید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016