شنبه 14 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهمن قبادي از جشنواره بين المللي فيلم هلند دو جايزه گرفت، ایلنا

بهمن قبادي، فيلمساز ايرانی براي كارگرداني فيلم سينمايي «كسي از گربه‌هاي ايراني خبر نداره» دو جايزه از جشنواره بين المللي فيلم Movies That Matter هلند گرفت.

فيلم سينمايي «كسي از گربه هاي ايراني خبر نداره» پنجمين ساخته بهمن قبادي در جشنواره بين‌المللي فيلم Movies That Matter در شهر لاهه كشور هلند به نمايش در آمد و توانست جايزه Movie Squad All Rights و جايزه يک عمر فعاليت سينمايي را با عنوان Lifetime Achievement را تصاحب كند.

اين فيلم در افتتاحيه جشنواره بين المللي فيلم Movies That Matter در شهر لاهه هلند با حضور بهمن قبادي، وزير فرهنگ و هنر هلند و همچنين تني چند از شخصيت هاي سياسي و فرهنگي اين كشور به نمايش درآمد و از طرف حقوق بشر، جايزه يک عمر فعاليت سينمايي را به خاطر ساختن فيلم هاي تأثيرگزار و دفاع از بشريت و ارزش گذاشتن به ماهيت بشري را دريافت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اعضاي هيأت داوران اين بخش از جشنواره شامل 5 جوان بودند كه از بين 9 فيلم، فيلم سينمايي «كسي از گربه هاي ايراني خبر نداره» را منتخب اعلام كردند و جايزه Movie Squad All Rights به همراه جايزه نقدي جشنواره را به بهمن قبادي اهدا كردند. اين فيلم همچنين از طرف موسسه فيلم هلند، براي برنامه‌هاي آموزشي اين كشور انتخاب شد.

فيلم «كسي از گربه هاي ايراني خبر نداره» توسط كمپاني پخش كننده اسپانيايي خود Altaفيلم، از 27 فروردين در سينماهاي سرتاسر اسپانيا بر روي پرده خواهد رفت. براي همين منظور بهمن قبادي در حال حاضر براي انجام مصاحبه با رسانه هاي گروهي و همچنين معرفي بيشتر اين فيلم در اسپانيا بسر مي¬برد.

همچنين «سينه آرت»Cineart کمپاني پخش کننده هلندي اين فيلم، به زودي اين فيلم سينمايي را در سينماهاي کشور هلند به نمايش در خواهد آورد. اين در حالي است که اکران اين فيلم در سينماهاي کشورهاي اسپانيا، انگليس، ايتاليا، آمريکا و هلند همزمان در يک ماه اتفاق مي افتد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016