چهارشنبه 18 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وضعيت پرونده های زيدآبادی، باستانی، تاجيک، مفيدی، مؤمنی و دکتر ملکی از زبان محمد شريف، وکيل مدافع، ايسنا

وکيل مدافع عبدالرضا تاجيک و بدرالسادات مفيدی با اعلام اين‌که کيفرخواست پرونده‌های موکلانش تاکنون صادر نشده است، اظهار کرد: تلاش به عمل آمده جهت تبديل قرار بازداشت بدراسادات مفيدی به وثيقه نتيجه‌ای در بر نداشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد شريف در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان اين مطلب اظهار کرد: جلسه‌ رسيدگی به پرونده‌ حسين مجاهد دبير حزب جامعه مدنی همدان و پيمان زيرکی، جواد وفايی و معصومه چراغی ساير اعضای شورای مرکزی اين حزب، يکشنبه در شعبه‌ ۱۰۶ دادگاه کيفری شهرستان همدان برگزار شد.

وی اتهام موکلانش را نشر اکاذيب به قصد تشويش اذهان عمومی عنوان کرد و افزود: آخرين دفاع از موکلانم اخذ شد و ما منتظر صدور رای دادگاه بدوی در مدت زمان قانونی هستيم.

شريف با بيان اين‌که احمد زيدآبادی و مسعود باستانی همچنان در زندان رجايی‌شهر به سر می‌برند، ادامه داد: حکم قطعی مسعود باستانی تا به حال صادر و ابلاغ نشده است.

وی با بيان اين‌که تاکنون پرونده بدرالسادات مفيدی منتهی به صدور کيفرخواست نشده است، افزود: تلاش به عمل آمده جهت تبديل قراربازداشت به وثيقه نتيجه‌ای در بر نداشته است. همچنين هنوز کيفرخواست پرونده عبدالرضا تاجيک صادر نشده است.

وی که وکالت عبدالله مومنی را نيز بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: پرونده موکلم در دادگاه تجديدنظر است و منتظر صدور حکم قطعی هستيم.

شريف اعلام کرد: دادگاه دکتر ملکی که با قرار کفالت آزاد شده بود، ۲۴ فروردين در شعبه‌ ۲۸ دادگاه انقلاب برگزار می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016