پنجشنبه 19 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرلشکر صفوی: سپاه پس از ترور صياد شيرازی بيش از هزار گلوله توپ و موشک به مقرهای منافقين (مجاهدين خلق) در خاک عراق شليک کرد، فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده سابق کل سپاه با بيان اينکه دستور ترور شهيد صياد شيرازی از جانب صدام به منافقين داده شد، گفت: سپاه پاسداران در همان سال اول شهادت صياد شيرازی با طرح‌ريزی عملياتی، بيش از هزار گلوله توپ و موشک به مقرهای منافقين در خاک عراق شليک کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس سردار لشکر سيد يحيی صفوی دستيار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا صبح امروز در حاشيه مراسم يازدهمين سالگرد شهيد صياد شيرازی با ذکر خاطرات و پرداختن به ويژگی‌های اين شهيد بزرگوار، انتصابات دقيق از ميان بهترين فرماندهان را از جمله خصوصيات صياد شيرازی عنوان کرد و افزود: صياد شيرازی در زمان جنگ توانست به خوبی نيروی زمينی را که بزرگترين و موثرترين نيروی ارتش در جنگ تحميلی بود فرماندهی کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


صفوی، صياد شيرازی را نماد هماهنگی ميان سپاه و ارتش دانست و گفت: اين شهيد بزرگوار همکاری خوبی با سپاه و بسيج داشت و نوع رفتار و اعتقادات وی حاکی از يک روحيه مردمداری و بسيجی بود.
وی تصريح کرد: بدون شک دستور به شهادت رساندن صياد شيرازی از يک رده بالاتر به منافقين داده شد و شخص صدام اين دستور را به منافقين داد تا شهيد صياد شيرازی را به شهادت برسانند.
فرمانده سابق کل سپاه ادامه داد: سپاه پاسداران در همان سال اول شهادت صياد شيرازی طی يک طرح عملياتی از ساعت ۴ تا ۸ صبح تمام مقرهای منافقين از پادگان اشرف گرفته تا العماره را با شليک بيش از هزار موشک و گلوله توپ‌خانه برد بلند، منهدم و تلفات سنگينی را به آنها وارد کرد.
صفوی خاطرنشان کرد: به دنبال اين عمليات بود که عراق هيچ واکنشی از خود نشان نداد و تنها به گله مختصری بسنده کرد.
وی در پايان صياد شيرازی را الگوی فرمانده‌ای مومن و شجاع برای افسران و کارکنان نيروهای مسلح کشور عنوان کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016