پنجشنبه 19 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زمان اجرای هدفمندسازی يارانه‌ها ناگهانی خواهد بود، جهان

در حالی که همه در انتظار اعلام زمان نهايی اجرای قانون هدفمند سازی يارانه ها توسط دولت هستند، روز گذشته يک مقام دولتی رسما اعلام کرد که زمان اجرای اين قانون، ناگهانی و غير منتظره خواهد بود.

به گزارش سرويس اقتصادی جهان، ايرج نريمی - مشاور پارلمانی معاون رئيس جمهور - تصريح کرد: از آنجائيکه دولت نگران آثار روانی اجرای هدفمندسازی يارانه ها است زمان دقيق اجرای طرح اعلام نمی شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته وی تعيين زمان و اعلام قيمت حامل‌های انرژی عملاً موجب از هم گسيختگی بازار می‌شود و آثاری بر سيستم عرضه و تقاضا و ذخيره‌سازی در کشور دارد.

در حالی که اجرای ناگهانی سهميه بندی بنزين آثار امنيتی و اجتماعی نگران کننده ای ايجاد کرد، اما اين مسوول دولتی تاکيد می کند که: " اگر زمان اجرای قانون اعلام نشود، مانند اجرای سهميه‌بندی بنزين به نفع سياستگذاری خواهد بود، زيرا اعلام آن آثار سوئی در بازار در پی دارد."

لازم به ذکر است مطابق دستورالعمل های صندوق بين المللی پول برای اجرای "سياست های شوک درمانی" بايد به گونه ای عمل شود که مردم تا به خود می آيند، کار به پايان رسيده باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016