جمعه 20 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی کلایی به دادگاه انقلاب احضار شد، کمیته گزارشگران حقوق بشر

کمیته گزارشگران حقوق بشر - علی کلایی، طی تماسی تلفنی به شعبه‌ ۴ بازپرسی دادگاه انقلاب، برای «ادای آخرین دفاعیات» احضار شد.

به گفته این عضو کمیته گزارشگران حقوق بشر، شخصی که تماس گرفته خود را مسئول شعبه ۴ بازپرسی معرفی کرده و از او خواسته تا روز دوشنبه آینده در شعبه مربوطه حاضر شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این درحالی است که در ماه‌های اخیر، این فعال حقوق بشر بارها احضار و در سال گذشته دوبار بازداشت شده است. لازم به ذکر است در ماه‌های اخیر اعضای کمیته گزارشگران حقوق بشر تماس‌های «تهدیدآمیز» بسیاری دریافت کردند.

علي کلايی در ۲۳ آذرماه سال گذشته از سوي شعبه ۱۰ دادگاه انقلاب تهران در رابطه با بازداشت در آذرماه ۸۶ به يک‌سال حبس تعلیقی محکوم شده بود. او همچنين در ارديبهشت ماه سال گذشته برای دومين بار بازداشت شد و قريب به دو ماه را در بند ۲۰۹ اوين گذراند.

این عضو کمیته گزارشگران حقوق بشر در ۱۸ بهمن‌ماه نیز بازداشت شده و پس از یک هفته با تودیع وثیقه ۵۰ میلیون تومانی آزاد شد.

فشار بر اعضای کمیته گزارشگران حقوق بشر در حالی ادامه دارد که سه تن از اعضای این نهاد مدنی، شیوا نظرآهاری، کوهیار گودرزی و نوید خانجانی همچنان در بازداشت به سر می‌برند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016