شنبه 21 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادامه پيگيری شکايت نادران و رحيمی از يکديگر در کميسيون ۹۰، ايلنا

ايلنا:يک عضو کميسيون اصل نود قانون اساسی مجلس از ادامه پيگيری شکايت نادران و رحيمی عليه يکديگر پس از انتخاب رييس جديد اين کميسيون خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سيد فاضل موسوی نماينده خدابنده در مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا اظهار داشت:شکايت آقايان نادران نماينده تهران و رحيمی معاون اول رييس جمهور عليه يکديگر پيش از فوت آقای فاکر رييس کميسيون اصل نود در حال پيگيری بود که متاسفانه پس از فوت آقای فاکر متوقف شد.
اين عضو فراکسيون خط امام(ره)مجلس يادآور شد:در حال حاضر بايد منتظر ماند تا رييس جديد کميسيون انتخاب شود و پيگيری‌ها در مورد اين شکايت‌ها از سر گرفته شود.
وی همچنين در ارتباط با زمان انتخاب رييس کميسيون اصل نود قانون اساسی گفت:در اين مورد هيئت رييسه کميسيون بايد تصميم‌گيری کند و قرار بر اين است که جلسه‌ای گذاشته شود و هرچه زودتر در اين مورد تصميم گرفته شود.
موسوی يادآور شد:قانونا رييس کميسيون بايد از ميان اعضا انتخاب شود و در حال حاضر گزينه‌های همچون آقايان نکونام و اسلامی برای رياست کميسيون مطرح هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016