دوشنبه 23 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دیدار مهدی کروبی با خانواده احمد زیدآبادی، سحام نيوز

سحام نیوز: مهدی کروبی امروز به دیدار خانواده احمد زید آبادی رفت. در این دیدار که ساعاتی به طول انجامید،خانواده احمد زیدآبادی به ارائه شرح احوالات این زندانی سیاسی پرداختند.
به گزارش خبرنگار سحام نیوز همسر زید آبادی گفت: وضعیت آقای زید آبادی در شرایط بسیار بدیست. به طوری که وی را در زندان رجایی شهر در شرایطی که ۳ همبند وی محکوم به قتل و یکی دیگر از آنها محکوم به قاچاق مواد مخدر میباشد؛ زندانیست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علاوه بر اینکه شرایط گرفتن وقت ملاقات با ایشان برای ما بسیار دشوار است، از طرف دیگر با توجه به فاصله ۴۰ کیلومتری این زندان از تهران، شرایط بیش از پیش دشوار شده است.

در این دیدار مهدی کروبی ضمن آرزوی آزادی ایشان، از ظلمی که به زندانیان، مخصوصاً زندانیان سیاسی سرشناس میشود به شدت ابراز نگرانی کرد. مهدی کروبی در پایان گفت: این رنجیست که افرادی چون زیدآبادی ها، باقی ها ، شهیدی ها و بسیاری دیگر از فعالان سیاسی و مدنیت در کشور در راستای دفاع از حقوق بشر و عدالت میبرند.
لازم به توضیح است وی در حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری (۱۳۸۸) دستگیر شد. او در این انتخابات حامی مهدی کروبی بود. بگفته همسرش، زیدآبادی ۱۷ روز در یک اطاق یک در یک و نیم متر، در یک سلول انفرادی در حال اعتصاب غذا بوده و ۱۸ روز دیگر هم بدون اعتصاب غذا در همان اتاق بدون هیچ تماس و ارتباطی نگه داشته شد.دادگاه تجدید نظر در دی ماه ۱۳۸۸ محکومیت او را (شش سال زندان، پنج سال تبعید به گناباد و محرومیت مادام‌العمر از هر گونه فعالیت سیاسی و شرکت در احزاب و هواداری و مصاحبه و سخنرانی و تحلیل حوادث، به صورت کتبی یا شفاهی) تایید کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016