دوشنبه 23 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صدور کيفرخواست و ارسال پرونده علی مليحی به دادگاه، ادوارنيوز

ادوارنيوز: روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، امروز با انتشار اطلاعيه ای ضمن اعلام ميزان مجازات تعدادی از فعالان سياسی، اعلام کرده است که پرونده علی مليحی، عضو شورای سياستگذاری سازمان ادوار تحکيم وحدت نيز با صدور کيفرخواست به دادگاه ارسال شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی مليحی، که مسئوليت روابط عمومی سازمان دانش آموختگان ايران را بر عهده دارد روز ۲۰ بهمن ماه در منزل و توام با اعمال خشونت بازداشت شد. علی مليحی، ۳۱ روز را در انفرادی های بند ۲۴۰ اوين گذراند. علی مليحی در روزهای ابتدای بازداشت در جريان بازجويی با اتهامات واهی مواجه شد که پس از عدم پذيرش اين اتهامات به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به مدت چهار روز دست به اعتصاب غذا زد. در روزهای پايانی سال گذشته جواد مليحی پدر علی مليحی با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به دادستان تهران ضمن تاکيد بر نقض حقوق فرزندش تصريح کرده بود: "سی سال پيش قرار نبود فرزندانمان را در سلول انفرادی زير مشت و لگد بگيرند ".
پرونده علی مليحی در شرايطی از سوی شعبه هفتم دادسرای امنيت تهران مستقر در زندان اوين به دادگاه ارسال می شود که رضا زارعی وکيل وی بارها اعلام کرده بود که دادسرا حتی از ثبت وکالتنامه ای که آقای مليحی پيش از بازداشت در اختيار او قرار داده بود در اين پرونده ممانعت به عمل می آورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016