یکشنبه 29 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع ۲۰۰ دانشجوی فنی و حرفه‌ای در مقابل مجلس، ايلنا

اين دانشجويان علاوه بر اعتراض به حذف کنکور کاردانی به کارشناسی، نسبت به تبديل فوق ديپلم به ديپلم تکميلی فارغ‌التحصيلان فنی حرفه‌ای معترض هستند.


ايلنا: حدود ۲۰۰ نفر از دانشجويان فنی و حرفه‌ای در اعتراض به حذف کنکور کاردانی به کارشناسی مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی ايلنا، اين دانشجويان سال گذشته نيز چندين‌بار در اعتراض به اين موضوع در مقابل مجلس تجمع کرده بودند. اين دانشجويان علاوه بر اعتراض به حذف کنکور کاردانی به کارشناسی، نسبت به تبديل فوق ديپلم به ديپلم تکميلی فارغ‌التحصيلان فنی حرفه‌ای نيز معترض هستند.
شنيده می‌شود شب گذشته چند تن از اين دانشجويان با عليرضا زاکانی نماينده تهران و عضو کميسيون آموزش و تحقيقات ديدار کرده و اين نماينده مجلس قول مساعد برای پيگيری مشکلات آنها را داده بود.
به گفته اين دانشجويان، گزارش صداوسيما و همچنين قول نادرست معاون وزير علوم در اين گزارش کار آنها را با مشکل روبه‌رو کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016