دوشنبه 30 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار کاوه رضائی، از فعالان سابق دانشجويی و عضو کمپين يک ميليون امضا، به شعبه اجرای احکام، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر - شعبه اجرای احکام شهرستان هشتگرد در استان تهران، کاوه رضائی را به منظور اجرای حکم يک سال و نيم حبس تعزيری احضار کرد.

پيشتر، شعبه ۵۴ دادگاه تجديدنظر استان تهران، حکم يک سال و نيم حبس تعزيری اين فعال دانشجويی را عينا تاييد کرده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کاوه رضائی از فعالان سابق انجمن اسلامی دانشجويان همدان و عضو کمپين يک ميليون امضا برای تغيير قوانين تبعيض آميز بنا بر شکايت مطروحه توسط وزارت اطلاعات به اتهام «تبليغ عليه نظام جمهوری اسلامی ايران» و «توهين به بنيان‌گذار جمهوری اسلامی» با استناد به مواد ۵۰۰ و ۵۱۴ قانون مجازات اسلامی، در دادگاه انقلاب کرج به ترتيب به شش ماه و يک سال زندان محکوم شده بود.

وی در اواخر سال ۸۷ توسط ماموران وزارت اطلاعات شهرستان هشتگرد دستگير و به وزرات اطلاعات همدان انتقال داده شده و پس از ۹ روز بازداشت با وثيقه ۵۰ ميليون تومانی آزاد شد. رضايی در شهريور ماه ۸۸ نيز بازداشت شد و پس از دو روز با قرار کفالت آزاد گرديد. همچنين،‌ رضائی در ابتدای سال ۸۷ از دانشگاه بوعلی سينای همدان اخراج شد.

اين فعال دانشجويی و جنبش زنان، در انتخابات سال گذشته رياست جمهوری، عضو کميته روابط عمومی ستاد دانشجويی کل کشور مهدی کروبی و عضو شورای سياست‌گذاری نشريه «حامی تغيير» (نشريه ارگان ستاد دانشجويی مهدی کروبی) بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016