سه شنبه 31 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه مادر کاوه قاسمی کرمانشاهی به رييس قوه قضائيه: پسرم تحت فشارهای شديد روحی و روانی قرار دارد، تا آزادی روزنامه‌نگاران زندانی

تا آزادی روزنامه نگاران زندانی - مادر کاوه قاسمی کرمانشاهی فعال حقوق بشر و عضو سازمان دانش آموختگان ايران اسلامی(ادوار تحکيم وحدت) طی نامه ای در خواست پايان فشارهای روحی وارد آمده به کاوه قاسمی کرمانشاهی را داشت. در اين نامه آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسمه تعالی

رياست محترم قوه قضائيه
حضرت آيت الله لاريجانی

با عرض سلام و احترام

اينجانب فرنگيس داوودی فر، معلم بازنشسته، مادر کاوه قاسمی به استحضار می رسانم که فرزندم از تاريخ ۱۴ بهمن ماه ۱۳۸۸ تا کنون در بازداشت اداره اطلاعات شهرستان کرمانشاه می باشد. در طول اين مدت، علی رغم مراجعات مکرر به دادسرای کرمانشاه جهت اطلاع از وضعيت پرونده و شرايط بازداشت پسرم، کمترين توجهی به خواست بنده نشده و پس از دو بار تمديد قرار بازداشت فرزندم توسط شعبه نهم بازپرسی دادسرا، طی مدت بازداشت تنها دو بار موفق به ديدار حضوری با وی گرديده ام.

آنچه موجب دادخواهی من به جنابعالی به عنوان بالاترين مرجع دادخواهی کشور گرديده، علاوه بر مدت طولانی بازداشت و تداوم ابهام پرونده پسرم، وضعيت به شدت نگران کننده اش در ملاقات اخيرمان با وی می باشد. به اذعان فرزندم، او در مدت بازداشت تحت فشارهای شديد روحی و روانی جهت پذيرش اتهامات دور از ذهنی قرار دارد که هيچ گاه مرتکبش نشده است. علاوه بر اين، به استناد مدارک پزشکی ضميمه پرونده، پسرم به دليل سابقه بيماری و عمل جراحی شکاف کام وحنجره تحت نظر دائم پزشک متخصص قرار دارد، اما با کمال تاسف تاکنون به درخواستهای مکرر ما مبنی بر ويزيت وی ترتيب اثری داده نشده است و لذا بيم آن می رود که عدم رسيدگی به وضعيت فرزندم، خدای ناکرده موجب اتفاقاتی گردد که تصورش خاطر من مادر را چنان آزار می دهد که هر لحظه زندگی ام همراه رنج و آه و اشک گرديده است.

عاليجناب؛ افزون بر نگرانی شديدم از مجموع موارد فوق الذکر، از آن جايی که تمامی فعاليتهای مدنی فرزندم را علنی، مسالمت آميز و در چهارچوب قوانين کشور می دانم و بازداشت و شرايط سخت ناشی از آن را مستحق خيرخواهی و تلاش فرزندم در جهت اعتلای جامعه پيرامونش نمی دانم، مصرانه از آن مقام عالی تقاضامندم نسبت به اتمام فشارهای روحی وارده بر تنها فرزندم و تسريع روند قضايی پرونده و در نهايت آزاديش دستورات لازم را امر به ابلاغ فرماييد. باشد که دعای خير من مادر، حسن توجه جنابعالی را اندکی جبران نمايد.

فرنگيس داوودی فر
مادر کاوه قاسمی

۲۳ فروردين ۱۳۸۹

رونوشت به:
- دادستان محترم شهرستان کرمانشاه


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016