دوشنبه 6 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حزب حامی نخست‌وزير زيمباوه احمدی‌نژاد را با يک حشره مقايسه و سفر او را توهين به مردم زيمباوه عنوان کرد، پارلمان‌نيوز

پارلمان‌نيوز: در حالی که پنج روز از انتشار موضع‌گيری گستاخانه و بی‌شرمانه حزب حامی نخست‌وزير زيمباوه به رئيس دولت جمهوری اسلامی ايران می‌گذرد، دستگاه ديپلماسی واکنشی به اين اظهارات نشان نداده است.

به گزارش پايگاه خبری فراکسيون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نيوز»، برخی منابع خبری به نقل از روزنامه ديلی‌نيوز، چاپ زيمباوه خبر دادند که حزب ام دی سی اين کشور متعلق به نخست وزير مورگان چانگرای در واکنش به دعوت از احمدی‌نژاد به زيمبايوه برای افتتاح نمايشگاه بازرگانی بين المللی در اين کشور، رئيس دولت جمهوری اسلامی ايران را با يک حشره مقايسه و سفر او را توهين به مردم زيمباوه عنوان کرد!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در پی اين گستاخی به رئيس دولت، خبرنگار پارلمان‌نيوز تلاش کرد تا موضع مسئولان دستگاه ديپلماسی جمهوری اسلامی ايران در اين خصوص را جويا شود که تا اين لحظه متاسفانه به دليل در سفر و يا در دسترس نبودن مسئولان ميسر نشده است.

همچنين تنی چند از نمايندگان عضو کميسيون امنيت ملی و سياسی خارجی مجلس در پی تماس خبرنگار پارلمان‌نيوز با آن‌ها از اين موضع‌گيری ابراز بی‌اطلاعی کردند و واکنش به اين اظهارات را منوط به مطالعه دقيق واکنش حزب نخست‌وزير زيمباوه کردند.

گفتنی است، محمود احمدی‌نژاد با انتقاد از روابط حسنه و گسترده جمهوری اسلامی ايران در دوران اصلاحات با کشورهای تاثيرگذار در صحنه بين‌الملل، سياست ارتباط گسترده با کشورهای آفريقايی، آمريکايی جنوبی و شرق آسيا را در پيش گرفت و بارها بر موفق‌تر بودن اين سياست خارجی در مقايسه با سياست دولت‌ پيش از او تاکيد کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016